donderdag 4 februari 2010

Mijn badkamer tafeltje!

Mijn badkamer is vrij basic. Het is heel praktisch ingericht: douche, wastafel, dat was het. Sinds ik hier ben komen wonen heb ik de badkamer enigzins opgevrolijkt met een Paul Frank douchegordijn en een houten handdoekenrek die ik kocht bij Dille & Kamille. Op het handdoekenrek heb ik een groot houten dienblad geplaatst en zo doet het prima dienst als badkamer tafeltje. Uiteraard heb ik het hout behandeld met een speciale olie, zodat het niet snel zal gaan schimmelen of rotten (alhoewel die kans natuurlijk altijd bestaat). Uitstel van executie denk ik maar!

Hier kun je beter zien dat het een handdoekenrek is (ter illustratie even een handdoek erover heen gegooid):


En met een dienblad erop transformeer je het tot een tafeltje. Nou dit is mijn badkamer tafeltje dan, rommelig en wel! Nu is het zo zie heb ik eigenlijk best wel veel stuff voor zo'n klein meisje als ik, het dienblad staat proppievol:

Close-up van het dienblad met al mijn stuff, wat een chaos:


Close-up van de inhoud van het metalen emmertje:


Inhoud:
Philosophy foaming Bath & Shower Cream in Pure Grace en Falling in Love
Philosophy shampoo, showergel & bubble bath in Red Velvet Cake
Rituals foaming shower gel in Yogi Flow
The Body Shop sumptious silk shower gel in White Musk
The Body Shop Raspberry Body Butter en bijbehorende zeep
Villainess Soap in Chloroform
In de Watten zeep in Summerfruits Shea
In de Watten Scrubby & Bubbly Bad/Douche boter in Pink Sugar & Roses
Boots No7 Microdermabrasion Body Exfoliator en Sumptious Bath Soak

Close-up van mijn cleansers:

L'Occitane Foaming Rice Cleanser en The Secret Garden's African Black Soap.

Inmiddels is mijn favo Villainess scrub (Krakatoa) op. One down, two to go! Ik heb nog staan de Black Label Deserts Smooch en de DST Smack.


Die leuke bamboe houten potjes komen trouwens ook van Dille & Kamille. In de lagere bewaar ik mijn potje Dark Angels van Lush, en in de hogere wat soap samples en dingen die ik niet snel onder de douche gebruik, zoals de Lush Bubble Bar Slice in Magic Mushroom:

Er ligt een halve kokosnoot met twee Villainess samples en een houten schepje erin. Altijd handig voor Body Scrubs. Achter de scrub bevinden zich twee grote potten Saboun Beldi en Ghassoul klei voor het hammam ritueel. Onderstaande scrub is one of my own: Mojito Fizz Body Glowing Salt Scrub:

Haircare:


Achteraan de Boots Honey & Jojoba intensive hair mask. Ruikt heerlijk en deze grote post kost maar € 1,95! Dan de Shiseido Tsubaki Shining shampoo en conditioner (de shampoo is al voor de helft op zie ik, op de foto met flits is dat beter te zien!). Op het zeepplankje ligt de Lush Ultimate Shine solid shampoo. Helemaal vooraan de travel size Biosilk Thickening hair conditioner (inmiddels ook al bijna op, ik EET conditioners!).

Nu ik deze foto's bekijk miste ik een paar dingen! Ten eerste de Cleansing Melt van Evolve, die lag eventjes bij de wastafel. Mijn puff spons en scrubhandschoenen hangen aan de thermos kraan en van een lief Lush forumlid ontving ik een leuke icecream soap van EllaDean.

Grappig dat ik van de meeste produkten wel een review heb geschreven (of dat in ieder geval nog van plan ben, het moet natuurlijk wel eerst uitgetest worden allemaal!). Als jullie nog vragen hebben over produkten die je hebt gespot op mijn tafeltje, let me know!

Wat is er in jullie badkamer te vinden aan bad/douche spul?

Until next time,
Serena Verbon