zaterdag 6 februari 2010

Public Service Announcement + Win een iPod!

Dag lieve Beauty Lab lovers! Misschien dat jullie het al een beetje hadden gemerkt, maar donderdag 4 februari lag mijn site er uit en halverwege vrijdag 5 februari deed hij het weer. De reden was dat er achter de schermen aan het webadres werd gesleuteld.

Voorheen was mijn adres thesecretgardenslaboratory.blogspot.com die ik heb laten doorlinken naar beautylab.nl. Als je dan op beautylab.nl klikte zag je boven in de adresbalk toch weer mijn 'langere' webadres staan. Nu is dat verleden tijd. Voortaan is mijn site echt beautylab.nl, zonder doorgelinkt te worden. Vandaag is dus de officiële geboorte van BEAUTYLAB.NL!

Het enige nadeel is dat ik nu mijn comments kwijt ben (jah...en er stonden zo veel leuke tussen, dus als je wilt, comment maar even flink!) en mijn counts. Mijn bezoekersaantallen en page views beginnen weer bij zero.

In ieder geval, het zij zo, en om mijn OFFICIËLE GEBOORTE te vieren stel ik een prijs beschikbaar in mijn lievelingskleur roze: de nieuwe iPod Shuffle 2GB Pink! Nieuw in doosje, ongebruikt. Ik heb de foto's van internet geplukt maar ik heb hem echt hier thuis liggen als prijs voor jullie.





De shuffle is heel handig en compact: zo'n 4,5 cm lang, 1,5 cm breed en nog geen 1 cm dik. Er kunnen 500 nummers op! Hij zit in een doosje inclusief Apple Earphones en een USB kabeltje.

Wat moet je doen om te winnen?
Ten eerste, het is niet verplicht, maar ik zou het wel heel leuk vinden als jullie me op zo veel mogelijk manieren zouden volgen. Ik ben te volgen via Twitter, Bloglovin' en You Tube.

Ten tweede, maak een foto, artwork of collage van iets wat volgens jou Beauty Lab uitstraalt. Denk daarbij aan de site (beauty, laboratorium, orchidee bloemen, roze) en/of aan mij (waar hou ik van? Sushi, karaoke, katjes, Hello Kitty etc.).

Stuur je creatie uiterlijk zaterdagavond 13 februari 2010 in, je hebt tot 00:00 de tijd. Je hebt dus dik een week om jezelf uit te leven! Wees creatief en grappig! Vermeldt bij je inzending je naam (nickname), adresgegevens en HEEL BELANGRIJK de uitleg achter je inzending. Ik vermeld zondag 14 februari hier op mijn site en via Twitter wie de winnaar is van de roze iPod shuffle. Ik kies zelf de winnaar uit, en over de wedstrijd kan niet worden gecorrespondeerd. De iPod wordt aangetekend (verzekerd) opgestuurd.

Inzendingen graag mailen naar starpede@hotmail.com

Good luck everyone! Ik ben heel benieuwd naar jullie creaties ^^

Until next time,
Serena Verbon