donderdag 28 januari 2010

Lush: Magic Mushroom (limited edition)



Bij Lush grijpen ze iedere feestelijke gelegenheid aan om een leuke limited edition lijn te creëren (yaay voor us!). Zo ook met Valentijn. Dit jaar komt Lush met de Magic Mushroom Bubble Bar Slice, The Ex Factor Bath Ballistic en de Love Soap.

Natuurlijk wilde ik ook iets uit deze limited Valentijn lijn in mijn bezit hebben dus koos ik na wat gesnuffel voor de Magic Mushroom. Deze bubble bar slice ruikt zowel naar Vanillary (witte onderkant) als Yummy Yummy Yummy! (rode bovenkant). Deze combinatie ruikt lekker snoeperig, naar zoete aardbeitjes en een teug vanille. Echt om op te eten! Toch heeft deze geur ook wel iets zachts met een vleugje citrus. Ik word heel vrolijk van deze geur!



De Magic Mushroom wint geen schoonheidsprijs (want zeg nou zelf, het zijn eerder 2 op elkaar gedrukte bolletjes in plaats van een heuze paddestoel) maar de geur daarentegen is goddelijk!

De Magic Mushroom weegt zo'n 100 gram en is daarmee groot genoeg voor een warm bad. Helaas heb ik in mijn appartement geen bad dus verkruimelde ik ongeveer 1/3 van de paddestoel onder de stromende kraan (zo krijg je lekker veel schuim) in een teiltje water voor een magisch lekker voetenbadje!


Het schuim is fijn en zacht van structuur en de geur van de Magic Mushroom lijkt te worden versterkt door het water, heerlijk! Ik vind het echt lekker om onder het genot van een voetenbadje achter mijn computer bezig te zijn. Soms ben ik echt uren bezig (artikelen schrijven, video's editten, mailtjes beantwoorden) en dan zorgt zo'n voetenbadje voor de nodige ontspanning. Kop thee met koekjes ernaast. Zo. Genieten.

De Magic Mushroom bubble bar slice kost € 4,25 (100 gram). Naast de andere Valentijn specials heeft Lush ook twee speciale Valentijn cadeau pakketen samengesteld. Die kosten wel wat meer, maar dan heb je ook wat! Het ziet er in ieder geval allemaal lovely en sexy uit, echt 100% Valentijn. Neem een kijkje in hun winkels of op de website als je ook benieuwd bent naar deze leuke produkten.

Wat doen jullie eigenlijk aan Valentijn? Vieren jullie het?
Geef je kadootjes of verstuur je kaartjes?

Until next time,
Serena Verbon