Posts tonen met het label vietnamees. Alle posts tonen
Posts tonen met het label vietnamees. Alle posts tonen

vrijdag 30 september 2011

Recept: Bánh Tráng Cuộn (Vietnamese rijstvel loempia)

Ik maakte voor het eerst kennis met de échte Vietnamese cuisine (dus niet het eten van de loempiakar) bij restaurant Saigon te Utrecht. Hier serveren ze heerlijke verse loempia's die je zelf moet vullen en rollen. Hartstikke leuk om te doen en echt super lekker! Gisteren heb ik ze voor het eerst zelf gemaakt en hieronder heb ik stap voor stap uitgelegd hoe ik dat heb gedaan (op de Serena wijze), want ik hoop dat jullie ze ook eens gaan maken. Enjoy!