zaterdag 5 december 2009

Verslag Face & Figure event 2009

Dag luitjes! Afgelopen weekend (28 en 29 november) werd voor de allereerste keer het Face & Figure event gehouden in het World Fashion Center te Amsterdam. Wij van The Secret Garden waren ook aanwezig met een stand.





Bovenstaande foto's zijn stiekem genomen door Martin van EGO Cosmetics, die de beurs zondag bezocht en ons even gedag kwam zeggen. Dankjewel Martin voor de foto's!

Op de onderste foto is rechts een metalen kom te zien. Ik had ook een waterkoker meegenomen zodat ik de kom met warm water kon vullen, en ik bood langslopende bezoekers een gratis handscrub en -massage aan. Nou dat was een groot succes! Soms stond er gewoon een klein rijtje, allemaal te wachten tot hun handen gescrubt zouden worden met onze Body Glowing Salt Scrubs. De meesten namen meteen een potje mee!

Naast ons stond Milou (de winnares van Miss Queen of the World - the Netherlands 2008) met haar stand. Als Miss Queen ambassadrice was ze op het F&F event om nieuwe meiden te werven voor de Miss Queen verkiezing in 2010. "Jij moet je ook inschrijven" zei ze. Dus zo gezegd zo gedaan. De selectie begint pas volgend jaar, maar ben heel benieuwd. Ik zou het echt superleuk vinden om wat verder te komen (lees: this crown is mine!!). Hihi! Dus nog even afwachten maar.

Milou heeft mijn zusjes Tara en Larissa gescout voor Miss Panna. Dat is een miss verkiezing voor urban meisjes met een street style. De hoofdprijs is dan ook geen glinsterende kroon, maar een prachtige sneaker (met kroontje erop gedrukt). How cool is that? Ben jij ook meer het stoere sneaker typje dan het stiletto prinsessen typje? Schrijf je dan ook in voor de Miss Panna verkiezing!

Al met al was het een leuke beurs waar ik toch redelijk wat verkocht heb en mensen heb laten kennismaken met onze produkten. De andere standhouders waren ook enthousiast over onze produkten en ik heb ook wat leuke contacten opgedaan. Linda van Enchantra bijvoorbeeld, een superlieve dame. Ik heb bij haar nagellakjes en een coastal scents shimmer palette geshopt, en zij bij mij ehm, ongeveer alles, en dus hebben we eigenlijk geruild. Dat is leuk shoppen zo! Binnenkort een review van de prachtige lakjes die ik heb gescoord!

Until next time
~Serena Verbon