vrijdag 3 april 2009

taggerdietag!

Bij de baard van Zeus wat ben ik vaak getagged! Volgens mij zo'n zes keer in totaal maar gelukkig zitten er ook dubbele tags tussen haha! Ik dacht misschien is het handig om het allemaal maar in dezelfde post te proppen :)

"Wat zijn voor jou 5 produkten
waar je u tegen zegt?"

getagged door Evelien (missevie.nl) en Sharona (beautygoods.blogspot.com)

1. De föhn!
Zonder deze kunstmatige warme bries door mijn haren duurt het uren voordat het eens een keertje droog is en bovendien is de föhn onderdeel van mijn "BIG hair ritual".

2. De Tweezerman pincet
Zonder pincet was ik zoiets als een holbewoonster inclusief unabrow en snorretje. Van alle pincetten is de Tweezerman de scherpste ever. Pakt alle haartjes zelfs diegene waarvan je het bestaan niet eens wist!

3. White Musk van The Body Shop
Mijn favoriete geurtje waar ik altijd op kan rekenen!

4. Zeep
Hoe zou de wereld er uit zien als er nooit zeep was uitgevonden? Stinky & dirrrrty I tell you! Ik ben een échte soapy. Ik gebruik momenteel Cucumber Soft voor mijn lichaam, de Foot Scrub voor de voetjes, Black African Soap voor mijn gezicht en de Shampoo Bar voor mijn haren. Could I be any more soapier?

5. Glitter
Makes the world more sparkly!! Ik hou van glitter. Glitter nagellak, glitter eyeliner, glitter in mijn lipgloss, glitter in mijn oogschaduw en glitter in body spray! Ik hou van overdreven grote glitters en van de fijnere shimmery ones. Just love it! Glitter makes the world a happier place :)



Ik tag Iris voor deze!
(
www.thefashionway.nl)

"Beauty Vragenlijstje"

getagged door Dhini (dhini.nl)

1. Wat is jouw favoriete cosmeticamerk?
Geen idee! Ik koop gewoon wat ik mooi vind. Soms heeft Lancome een mooie oogschaduw, Yves Saint Laurent een prachtige nagellak en Dior een fijne mascara. Ook gebruik ik natuurlijk veel van The Secret Garden! ;)

2. Welk produkt gebruik jij vrijwel nooit?
Haargel of wax want ik heb lang haar en dan vind ik mousse en spray fijner. Ook doe ik maar heel sporadisch oogschaduw op, eigenlijk alleen als ik ga stappen. En gloss gebruik ik ook niet vaak, ben meer van de lippenstift en balsems.

3. Wat is je favoriete kleur lipstick?
Pinky/Peachy kleurtjes die lichter zijn dan mijn eigen lipkleur. Beetje nude denk ik.

4. Wat is je favoriete lipgloss?
Ik denk dan die van Liparazzi (klik), maar meer omdat die zo vreselijk hip en cool is!

5. Welk merk vind jij niet fijn?
Ook moeilijk te zeggen want ieder merk heeft wel iets fijns! Zo heb ik spulletjes van Essence maar ook van Chanel, spulletjes van de HEMA maar ook van Douglas. Het is juist de kunst om je een weg te banen door beautyland en net die spulletjes vinden die werken voor jou, of ze nou goedkoop of duur zijn. Ik maak er in ieder geval een sport van!

Ik tag Zuleika voor deze!
(
http://snoopbloggie.blogspot.com/)

"Persoonlijk Vragenlijstje"
getagged door Eva (springkissed.blogspot.com)

What is your current obsession?
Mijn nagels. Ik smeer er iedere dag zowat een nieuw kleurtje op (deze week knalroze, rood, zwart, zilveren glitters en paars) zodat ik er niet aan kan zitten peuteren. Dat doe ik namelijk normaal gesproken en omdat ze zo slap zijn komt er makkelijk een scheurtje in en dan scheur ik dat er helemaal af en daarom heb ik altijd korte stompjes! Maar nu met de nagellak erop hebben ze de kans gehad om een beetje te groeien en ze zijn al best lang! Nog even doorzetten!

What is your weirdest obsession?
Hmmmmm. Ik heb bijvoorbeeld een liedje die ik leuk vind. En die luister ik dan heel vaak per dag. Echt non stop op repeat. Ik ontleed dan het liedje helemaal, ik analyseer het helemaal plat. Wil weten wat ze zingen, wat het betekend, waar cryptische zinnen op slaan en welke muziekinstrumenten er in het liedje zitten. Ik heb zoiets dan 4 weken tot er weer een nieuw favoriet liedje op het toneel verschijnt. Vorige maand was het "Pokerface" van Lady GaGa en nu is het "So Rich, So Pretty" van Micky Avalon. Mijn raarste obsessie, een liedjes-obsessie!



Why is today special?
Vandaag is speciaal omdat ik voor het eerst dit jaar met vrienden en vriendinnen in het zonnetje in het Lepelenburg park (Utrecht) heb gechillt!! Zo gesjellig ik heb zin in zon en in de zomer! Kortje jurkjes aan, op een kleedje luisteren naar muziek, lekkere hapjes eten en 's avonds als de zon ondergaat pizza laten bezorgen!

What would you like to learn to do?
Eigenlijk best veel. Ik zou graag willen cripwalken, dat is 1. Verder zou ik wel willen disco rollerskaten, breakdancen, gitaar spelen, verschillende vechtsporten zoals wushu en ook zou ik nunchaku skills willen hebben!

What’s for dinner today?
Nog niets eigenijk. In het park hadden we stokbrood met humus en knoflook-komkommerdip, heel veel chips, coca cola en crackers. Ik ga zo nog wat broodjes smeren voor mezelf, we hebben allemaal lekkere luxe beleg in huis (vrijdagavond doen mijn ouders boodschappen). *edit. Krijg net een door mijn oma gemaakte pannenkoek met suiker voorgeschoteld (mijn vader komt daar net vandaan). Yummy! Paaaaaaaaap!? Zet je ook thee? :) Hij doet het. Mijn papa is de beste!

What’s the last thing you bought?
Die trillende mascara van Lancome, een supermooi nude lakje van YSL en een Moschino parfum.

What are you listening to right now?
"So Rich, So Pretty" natuurlijk. Overdag op mijn werk luister in 3FM en vooral de Coen en Sandershow is geweldig!! Ze zijn zo ontzettend grappig ik luister het gewoon door op mijn telefoon als ik klaar ben met werken en de bus moet nemen.

What is your favorite weather?
Zonnig weer!

What is on your bedside table?
Die heb ik niet maar ik heb wel een mooie vensterbank achter mijn bed. Daar staat op, een spiegel met nagellakjes en wat make-up (hier neem ik mijn video's op), een lamp, een papiertje met wat aantekeningen en ideetjes voor de shop, een Disney knuffel van Stitch, mijn mobieltje, een leeg glas (?), een glasvijl en een elastiekje.



What is your most challenging goal right now?
Ik wil heel graag mijn examen (aankomende 14 april) halen voor de cursus die ik volg via mijn werk.

What do you think about the person who tagged you?
Ik ken Eva niet zo goed maar ik vind haar berichtjes in ieder geval heel enthousiast en ze heeft een leuke schrijfstijl. Vind haar op de foto een mooie stijlvolle look hebben en een supermooi kapsel!

If you could have a house totally paid for, fully furnished anywhere in the world, where would you like it to be?
New York. Er valt daar zo veel te ontdekken en zou daar dan iedere vakantie naar terug gaan, NY wordt nooit saai!

Who is your favorite designer?
Ik vind D-Squared goed aansluiten bij mijn stijl denk ik maar heb er eigenlijk niet zo heel veel verstand van allemaal, ben meer beauty dan fashion ;)

What would you like to have in your hands right now?
Twee kleine fluffy en übercute baby katjes!



What would you like to get rid of?
Littekens op mijn rug en in mijn gezicht die ik heb overgehouden aan acné.

If you could go anywhere in the world for the next hour, where would you go?
Oeh, doe mij maar naar de Sanrio Store in Tokyo.

Which language do you want to learn?

Japans! Moshi Moshi?

What did you dream of last night?
Oh geen idee. Dat vergeet ik gewoon. Jammer eigenlijk, dromen zijn best interessant.

What's in your bag?
Jaaaaaaaa...dat komt bij de volgende tag aan de orde, hihi!

One thing that you would snitch out of someone’s closet, with no regrets?
Eén van m'n beste vriendinnen Jacq heeft een prachtig licht peachy/pink topje met metalen schakelketting als bandjes. Ze lijkt net een rockfairy! Die wil ik ook! En Tara (jongste zusje) heeft net als ik Pastries sneakers en Rubber Duckies maar dan in andere kleuren, die zou ik ook zo snitchen hihi!

What is your dream job?
Op de creatieve afdeling van LUSH werken als nieuwe produkten bedenker!

What are your plans for this summer?
Twee weken Japan of Amerika.

What is your favoriete magazine?
Seventeen & Grazia. Oh en ook de Quest en Mens Health.

Ik tag Senna (www.stylemeprettynow.blogspot.com) voor deze want ik wil meer van je weten, hihi!

"What's in your Bag?"
getagged door Marijke (www.bloggen.be/marijke04)
en door Maria (http://www.beautyboutique.web-log.nl/)



Niet zo spannend dus als misschien gehoopt of verwacht, haha! Ik ben nou eenmaal een praktisch mensch en hou er niet zo van om veel mee te slepen. Dit zit er dagelijks in mijn tas als ik gewoon naar het werk ga. Supermooie zachte leren handschoenen van Lämbock (de beste die er zijn!), 3 tampons (you never know, of zouden ze voor slimming zijn hihihi nee geintje), MAC TLC in Hello Kitty Pink Fish, Vans portemonee met gave poker tekens en een zelfgemaakte Hello Kitty tashanger (zo trek ik makkelijker mijn ritsje open), pen, wegwerp bestek (altijd handig), een knijpkralentang (mijn moeder en ik maken ook sieraden, check http://www.pearlmania.nl/), telefoon met oordopsnoertje zodat ik de Coen & Sandershow kan luisteren in de bus, voetbalkaartjes van de AH.


close-upje van Hello Kitty (MAC) en Hello Kitty (tashanger)


Die tang zat nog in mijn tas omdat ik een collega
wilde uitleggen hoe ze deze het best kon gebruiken.


Ik tag Evi voor deze!
(
www.lovetomakeup.wordpress.com)

Until next time
~Serena Verbon