donderdag 5 maart 2009

liparazzi lipgloss VIDEO REVIEW in galalook

Het is altijd feest als je weer eens een pakketje ontvangt. Ook al heb je er dan zelf voor moeten dokken, het voelt toch een klein beetje alsof je jarig bent, vinden jullie niet? Van de week was ik dan ook weer helemaal in mijn nopjes met de Eyeko bestelling die was bezorgd. Ik had de tinted cream, de glitter eyeliner én de mascara (hierover later meer) besteld en als klap op de vuurpijl kreeg ik er met de code LIPARAZZI een GRATIS Liparazzi Lipgloss in de kleur Premiere bij! Terwijl dat ding normaal gesproken 15 pond kost, dat is ongeveer 17 euro! Whoo whoo! Check voor meer info hun website; www.liparazzi.com.

Ik heb hierover een korte video review gemaakt. Het is mijn eerste video dus please niet lachen!! Vond het erg moeilijk om te doen, vergat steeds wat ik wilde zeggen, veel uuuh's tussendoor, maar uiteindelijk ben ik best mezelf gebleven en ik hoop dat het ook nog een nuttige review is geworden haha! Veel kijk plezier gewenst:



Waaah! Het filmpje is te vroeg afgekapt i.v.m. hevige hoest- en kuchbuien (nawee van het ziek zijn). Wat ik dus nog even duidelijk wilde maken is dat ik, samen met een paar mede-beauty-blogsters, ben uitgedaagd om een mooie Gala Look te creëren door Evi van Love To Makeup. Ik ben namelijk genomineerd voor de award Miss Personality en om die award in mijn hebberige handjes te krijgen moest ik er wel wat voor doen natuurlijk! Je gaat volgens mij te veel met Hollanders om Evi want deze 'voor-niets-gaat-de-zon-op' mentaliteit is typisch iets uit de Nederlandse cultuur haha! In ieder geval, bij deze dus mijn Gala Look. Speciaal voor jou. Ik heb mijn make up aangepast aan mijn jurk maar als je naar beneden scrolt zie je hier meer details over. Nu weer over naar het reviewen:


Liparazzi Lipgloss in de kleur Premiere

Dit vind ik de voordelen van de Liparazzi Lipgloss;
* Groot formaat dus makkelijk te vinden in je (make-up) tas.
* Spiegeltje (altijd handig)
* Lampje (superhandig om in het donker iets te vinden)
* Geeft een mooie shine maar plakt niet
* Bevat jojoba olie en vitamine E (verzorgend)
* Bevat géén lanoline en minerale olie
* Supercoole girly gadget waarmee je de show steelt!
* Niet getest op dieren

En dit vind ik de nadelen van de Liparazzi Lipgloss;
* Groot formaat dus lelijk zichtbaar in je strakke skinny jeans
* De kleur Premiere komt niet tot uiting op mijn lippen
* De prijs zou een nadeel kunnen zijn (huidige koers: € 16.90)


Mijn lippen zonder iets erop (beetje vage foto, sorry)


Mijn lippen met de Liparazzi Lipgloss in de kleur Premiere

Zoals je ziet vind ik meer voor- dan nadelen. Liparazzi Lipgloss is zeker een leuke gadget om tof mee te doen bij mijn vriendinnen en wat ik ook belangrijk vind is dat de gloss niet plakt. Niets zo vervelend als van die draadjes gloss tussen je lippen of haren die op je mond blijven plakken! Maar wat ik wel een groot nadeel vind is dat de kleur in het flesje zó verschrikkelijk mooi is, prachtig lichtroze met een metallic roze shimmer, en dat deze kleur dan niet te zien is op mijn (donkerroze) lippen. Ik weet niet hoe dat komt want bij andere gloss (Glam Shine) heb ik dit niet. Misschien ben ik gewoon te bruin, haha! Ik hoop dat deze kleur bij meiden met lichtere lippen wel mooi overkomt. De prijs kan een nadeel zijn maar op zich krijg je hier wel 14 ml gloss voor én in een hip omhulsel. Als je net zo'n gadget addict bent als ik, vaak je sleutels of andere zaken kwijt bent in het donker, vaak spiegeltjes nodig hebt (beugel- of lensdragers of gewoon een spiegeltic) dan is deze lipgloss een absolute MUST HAVE! Gaat het je alleen om de gloss, dan denk ik dat er net zulke mooie glosjes op de markt verkrijgbaar zijn (weliswaar zonder spiegel en lampje) voor een zachter prijsje.

Hieronder nog wat foto's van mijn Gala Look:








The Dress
Gekocht bij het Amerikaanse warenhuis Dillards. Dit warenhuis is minder bekend en prestigieus dan bijvoorbeeld Macy's maar hun promdress afdeling is daarentegen FA-BU-LOUS! Een jaartje of drie geleden was ik met mijn familie op vakantie in Florida en geluksvogel dat ik ben stuitte ik op deze supermooie jurk. We waren eigenlijk voor de lol jurken aan het passen maar toen ik deze aanhad moést ik hem hebben. Geen idee wanneer ik hem zou dragen (ik was al lang van de middelbare school af dus geen proms meer voor mij) maar ik trok zonder wikken of wegen stoer mijn creditcard uit de portemonne, klaar om te dokken. En wat denk je? Originele prijs $200.00, maar omdat het prom seizoen voorbij was hadden alle jurken 75% korting, dus uiteindelijk heb ik deze jurk bemachtigd voor maar $50.00!! Lucky! De kleur is koraalroze en staat echt super bij mijn getinte kleurtje. Het is een strapless model met geborduurde bovenkant (met zilverdraad en pailletjes), een fijne geplooide band van satijn dat me een mooie taille geeft én mijn kleine vet rolletjes camoufleert, en een echte prinsessenrok (laag satijn, tule, satijn, dubbele laag tule). Ik heb de jurk sindsdien maar één keer aangehad en ben blij dat ik hem dankzij deze opdracht weer eens van onder het stof vandaag mocht plukken. Evi, bedankt!

The Make Up
Face
Cover Up concealer (via Tell Sell)
Some Kind-A Gorgeous Cream Foundation (Benefit)
Fatbalm in Raspberry (Eyeko)
Chahut eyeshadow als blush (Chanel)

Eyes
Wenkbrauwpotlood bruin (HEMA)
Lemon-Aid als shadow base (Benefit)
Crème Royale uit Lucky Tom palet (Hello Kitty by MAC)
Paradisco uit Lucky Tom palet (Hello Kitty by MAC)
Chahut eyeshadow (Chanel)
Liquid eyeliner pencil (HEMA)
zwart oogpotlood (Lancôme)
Diorshow mascara zwart (Dior)

Lips
Lip Plump (Benefit)
Pink Fish tinted lip conditioner (Hello Kitty by MAC)
Lipgloss in kleur Premiere (Liprazzi)

Eyes How To
Ik heb zo'n kitje van Benefit waar een aantal dingen in zitten zoals een mini lip plump en een mini lemon-aid (super handig kitje trouwens want los is de Benefit makeup niet goedkoop). Lemon-aid is een soort lichtgele concealer die je aanbrengt op je hele ooglid (en ver daarboven eventueel). Het maakt je ooglid egaal en zorgt er echt voor dat je oogschaduw op z'n plaats blijft.


Benefit 'Realness of Concealness' kitje

Vervolgens heb ik de Paradisco (wat een toeval dat ik deze net had gekocht en dat deze kleur perfect bij mijn jurk past!) aangebracht op mijn hele ooglid.

Crème Royale breng ik aan aan de binnenkant van mijn ogen, zowel boven als onder, en als highlighter onder m'n wenkbrauwen.


Beide kleuren zijn afkomstig uit het MAC Hello Kitty Lucky Tom pallete

Chahut is mooie donkerbruine kleur die mooi aansluit bij Paradisco, het maakt de look wat zachter dan als ik bijvoorbeeld zwart had gebruikt. Chahut breng ik aan in de crease (ofwel de arcadeboog) en aan de buitenkant van mijn ogen, zowel boven als onder.


Chanel Shadowlights Ombre Unique Chahut 06

Blenden maar (blend, blend, blend!)
De oogschaduw is nu gedaan, maar om het helemaal af te maken zet ik een dun lijntje met de HEMA liquid eyeliner pencil (zo'n stiftje werkt bij mij netter dan een kwastje), teken ik de binnenkant van mijn ooglid in met zwart oogpotlood en last but not least shitloads of mascara!

Het lukte me helaas niet om een goeie close-up van mijn ogen te maken, met flits was het te overbelicht en zonder kwamen de kleuren niet goed over. Tips anyone? Ik zal deze look nog eens overdoen en dan proberen een betere foto te maken.

Ik hoop dat jullie mijn Gala Look mooi vinden! En nu duimen maar voor die felbegeerde Miss Personality award! Mochten jullie vragen hebben over van alles wat ik in deze (trouwens behoorlijke lange post) heb behandeld, please ask! And I'll try to answer. Ik sta ook open voor suggesties, dus laat maar komen!

untill next time
~Serena Verbon

MAC VRAAG 1: In welke Nederlandse steden wordt M.A.C verkocht?