zondag 5 april 2009

abonneer je op mijn blog

Laatst kreeg ik de vraag of het mogelijk was om een abonnement op mijn blog te nemen. Ik had ooit wel eens iets toegevoegd wat iets met FEEDS en RSS te maken had, maar eerlijk gezegd ben ik een vrouw van de gemakken en als het dan iets te moeilijk wordt allemaal dan is het *klik - weg* hahaha!

Maarrrrr...ik heb goed nieuws! Ik heb even een beetje HTML research gedaan en vanaf vandaag is het mogelijk om je op een super simpele manier te abonneren op mijn blog. In de rechterbalk onder de categoriƫn heb ik namelijk dit staan:



Je hoeft alleen maar je emailadres in te vullen en op de knop 'Subscribe' te klikken. Je krijgt op dit adres dan een mailtje die je moet bevestigen en hierna krijg je voortaan alleen mailtjes als ik een nieuwe post heb geplaatst. Handuuuug!

Gaan jullie je abonneren? ^_^

Until next time
~Serena Verbon