maandag 23 maart 2009

bubble bubble

Mijn moeder en ik hebben net weer nieuwe vooraadjes bath tablets gemaakt in onze kitchen. We kunnen altijd heel goed samenwerken en we hadden daarom zelfs wat tijd over! We keken elkaar en dachten hetzelfde: tijd voor een nieuwe! Ik kreeg deze nieuwe bath tablets niet goed op de foto maar ik kan je alvast vertellen dat het onze kleurijkste tot nu toe is. Mooi roze met groen geswirled en zilveren glitters om het af te maken. Een hele mooie kleurencombi. De geur is vrij zoet en fruitig. Een naam hebben we nog niet bedacht..maar hier kom ik snel op terug en dan ook met een foto.

Ik wilde ook eens wat anders nieuws voor in bad uitproberen en de geur van Pop Star (roze gazeuze aroma aka Rock Star van Lush) vind ik echt zo yummy! Daar wilde ik (weer) iets mee doen. Ik heb een poging gedaan om zoiets als een Bubble Bar Slice te maken:



Zien ze er niet lekker uit? Net marsepein vind ik. Wat ik miste bij de Lush Bubble Bar Slices was een extra verzorgende werking. Tuurlijk, ze ruiken goddelijk en bubbelen lekker, maar verder doet het niet veel voor je huid. Ook vond ik ze nogal groot en moeilijk te verkruimelen boven mijn bad. En dat is nou het voordeel als je zelf bad spulletjes kunt maken, ik ben dus lekker zelf aan de slag gegaan en heb wat zitten rommelen met een gekregen recept. Ik heb ten eerste honingpoeder, zeezout en druivenpit olie toegevoegd. Ik denk dat dit net dat beetje extra verzorging geeft voor je huid, om het lekker zacht en gevoed te laten aanvoelen. Ook heb ik de slices wat kleiner gemaakt zodat je er, denk ik, maar één nodig hebt per bad. En als laatste heb ik er naar mijn gevoel meer glycerine aan toegevoegd zodat ze hopelijk niet zo knoerthard worden zodat ze makkelijker te verkruimelen zijn boven je bad.



Versierd met roze suiker en suikerbloemetjes, zo lief! Ze liggen momenteel te drogen (ze zijn nog best erg kneedbaar) dus morgenochtend maar even kijken of ze mooi hard zijn opgedroogd en daarna is het testen geblazen! The fun part :D Ik ben zéér benieuwd!!

ps. Als jullie nog ideetjes hebben voor filmpjes (ik doe de gekste looks dus kom maar op) let me know! Ik ben namelijk even out of ideas en ik voel huge pressure aangezien ik nu al maar liefst 3 youtube subscribers heb haha! ;)

Until next time
~Serena Verbon