zondag 22 maart 2009

VIDEO: extreme look Bird of Paradise

Nou het wilde niet helemaal lukken met de muziek, soms valt ie ineens weg en dan is het er opeens weer haha! Volgende keer beter hoor :) Het is trouwens "Shake it" van "Metro Station".


Ik zag deze fake lashes liggen bij de drogist (DA Drogist) voor maar € 8.99 en wist meteen wat ik ermee wilde doen. Ik vind ze best goedkoop voor zulke speciale nepwimpers, ze zouden net zo goed van een duur merk als MAC kunnen zijn en je kan er echt van die gave fotoshoot-achtige looks mee creeëren. En even ter informatie, hihi, ik ben er dus WEL mee gaan stappen die avond ^_^


Make Up

Face
-Cover Up concealer (via Tell Sell)
-Some Kind-A Gorgeous Cream Foundation (Benefit)
- Blush/oogschaduw kleur Chahut (Chanel)

Eyes
- Wenkbrauwpotlood bruin (HEMA)
- Lemon-Aid als shadow base (Benefit)
- Oogschaduw palletje color focus duo nr.17 (Lancôme)
- Nepwimpers van blauwzwarte veertjes (Eylure)
- Oogpotlood zwart (Lancôme)
- Mascara zwart (Eyeko)







Lips
-
- Oogschaduw zwart (Chanel)
- Oogpotlood zwart (in plaats van oogschaduw)




Foto's








met nude lips


ook erg mooi en zo vallen de ogen nóg meer op!

Dit is echt een gave look voor fotoshoots, extreme grote indoor feesten/outdoor festivals of themafeesten. Je creeërt op een makkelijke en snelle manier een heftige extravagante look met een "WOW" effect! Succes en aandacht gegarandeerd! ;) Wat vinden jullie er van en gaan jullie het ook eens proberen? Laten jullie comments achter? Vind ik leuk!! ^_^

Until next time
~Serena Verbon