vrijdag 27 februari 2009

free give-away: popstar bath melts

Een tijdje terug was ik een beetje aan het experimenteren in de keuken. Dat gaat soms beter dan verwacht (zoals bij de bath cupcakes) maar soms loopt het ook helemaal in de soep. Zo had ik bruisende Bath Melts in gedachten met de geur Rockstar van Lush. Bij die geur had ik bedacht dat het wel cool zou zijn als ik een knalpaarse melt zou maken, met kleurige roze en paarse sterren, en zilveren glitters om het af te maken. Dus sterren en glitters zoals een échte rockstar. Omdat ik ook net nieuwe fruitpoeders binnen had gekregen dacht ik dat het wel tof zou zijn om mijn melt hier mee te kleuren. Het zijn namelijk fruitpoeders van de zwarte cassisbes en de braam, dus ik hoopte dat ze de melt mooi paars zouden kleuren.



Resultaat is een donkere, niet sprekende, aparte paarsige kleur. Ah zo jammer, ik vind ze helemaal niet mooi! De sterretjes en glitters helpen zelfs niet mee. En ik heb er een bad mee genomen om te testen, blijven de wat grotere stukjes uit het fruitpoeder steevast aan de badrand plakken! Not handy!

Ik zou me echt niet prettig voelen om deze Bath Melts op de site te verkopen, wat eigenlijk zonde is want de ingrediënten zijn echt skinloving! Sheabutter met cacoabutter verzorgen je huid, maken deze zacht en soepel. En de geur is zó lekker zoet en fruitig! Mijn zusje had een fles roze Gazeuse gekocht (had ze zin in, soms heeft ze van die jeugd sentiment vlagen) en toen ik het zoete drankje rook wist ik het: Rock Star = Roze Gazeuze. No doubt about it. Helemaal niets rockstars aan als je het mij vraagt, veel te zoet en bubbly, dus ik heb mijn Bath Melts omgedoopt tot POPSTAR.



Ik heb 9 stuks Popstars op voorraad, en als je het niet erg vindt om na gebruik je bad even snel te spoelen of te schrobben dan mag je hem van mij helemaal gratis uitproberen. De geur is geweldig en de melt is heerlijk verzorgend, na het bad heb je in principe geen bodylotion meer nodig zelfs. Je kunt het ook zien als een unieke kans om een LIMITED (want deze maak ik nóóit meer) TSG item in handen te krijgen, haha!

Het enige wat ik vraag zijn de kosten voor de envelope en postzegels, bij elkaar € 1.00. Als je interesse hebt kun je me mailen. Wat ook kan is een bestelling plaatsen in mijn shop en erbij vermelden dat je de Popstar er graag gratis bij ontvangt. Je betaald dan natuurlijk niet die € 1.00 maar gewoon de verzendkosten van je bestelling.

Omdat ik er niet veel heb geef ik er maximaal één per persoon weg. Het kan zijn dat je net achter het net vist, dus als je een mailtje stuurt of een bestelling plaatst ga er dan alsjeblieft niet van uit dat je er gegarandeerd eentje krijgt, om teleurstelling te voorkomen.


Party like a rockstar...but smell like a popstar!