Posts tonen met het label hotspot. Alle posts tonen
Posts tonen met het label hotspot. Alle posts tonen

vrijdag 29 juli 2011

Hotspot: Trick 'n Treats Utrecht

Utrecht is sinds begin juni een snoepwinkel rijker! En niet zomaar een snoepwinkel, bij Trick 'n Treats verkopen ze heerlijke cupcakes, koekjes, Ben & Jerry's ijs, Italiaanse nougat, Belgische chocolade, Engelse fudge, Franse macarons en nog veel meer. It's candy heaven! Wil je deze lekkernijen bestellen vanuit je luie stoel? Sinds vandaag is hun webshop geopend en via Beautylab krijg je 10% op je bestelling. Lees verder voor meer foto's en de kortingscode.

vrijdag 15 juli 2011

Hotspot: Strictly Utrecht

De fashionstore Strictly is ooit gestart in Eindhoven en heeft zich vervolgens uitgebreid naar Utrecht en is sinds kort nu ook in Rotterdam te vinden. Mijn nichtje Maren is filiaalleidster in het pand in Utrecht en via haar leerde ik deze winkel kennen. Ik kom Maren wel eens begroeten of ophalen omdat we samen gaan eten tijdens haar pauze, maar ik kan de winkel nooit verlaten zonder iets te kopen. Ook deze keer moest ik er weer aan geloven... Klik snel verder voor overzichtfoto's en meer informatie over deze Utrechtse Hot Spot!

vrijdag 1 juli 2011

HotSpot: CafeNoir (+ win een designer sunglasses)


Dit is de eerste keer dat ik een winkel in de spotlight zet, maar er komen zeker meer HotSpot artikelen waarin ik jullie kennis laat maken met mijn favoriete stores. CafeNoir is een prachtige winkel in het centrum van Huizen, een gezellig dorp midden in het Gooi. Je vindt CafeNoir op de hoek van de Achterbaan op nummer 40, maar ze hebben ook een hele mooie webshop. Klik verder voor een sfeerimpressie van de winkel en de winactie, want van CafeNoir mag ik maar liefst 2 hele gave Bikini Kill zonnebrillen weggeven van het merk Sabre.

maandag 23 mei 2011

Hotspot: Saigon Vietnamees Cuisine



Via Groupon zijn mijn collega Yanneke en ik terecht gekomen bij Saigon - een Vietnamees restaurant aan de Voorstraat 68 in Utrecht. Yanneke is fan, en ik ook. Wat hebben we hier gesmuld! Als ik aan een Vietnamees restaurant denk dan denk ik eerlijk gezegd meteen aan loempia's, maar het eten hier is totaal niet te vergelijken met de plaatselijke loempiakar, oh no!