zondag 23 oktober 2011

WIN! Trendy Winterboots van Skechers

Als ik aan Skechers denk, met alle respect, dan denk ik niet meteen aan trendy schoenen. Sterker nog, ik denk aan schoenen die voornamelijk gemaakt zijn voor het comfort en alle moderegels aan hun letterlijke en figuurlijke laars lappen. De winkels loop ik dan ook altijd straal voorbij, totdat me de nieuwe wintercollectie werd doorgemaild. Asjemenou! Daar zag ik me gewoon een leuk stel enkellaarsjes staan. En raad eens wat? Ik mag een paar van deze laarsjes verloten aan Beautylab.nl bezoekers!





Het imago van Skechers zal bij velen van jullie voornamelijk gebaseerd zijn op die tone-ups. Die sportschoenen met die gekke zool zodat je het optimale haalt uit je work-out, zelfs tijdens een wandeling! In Amerika zijn Skechers niet uit het straatbeeld weg te denken, maar hier in Nederland ken ik niemand die ze heeft. Om eerlijk te zijn. Gelukkig gaat daar verandering in komen aangezien de nieuwe wintercollectie er veelbelovend uitziet. Ik heb de leukste laarsjes uit deze collectie uitgekozen (ik heb ze zelf ook) om te verloten onder 1 van mijn bezoekers. De waarde van deze laarsjes is 95 euro!


Details: buitenkant van leer, binnenkant van textiel (bontje is ook van textiel) en zool van rubber. De sleehak is 8 cm hoog, maar de plateau is 2 cm, dus ze lopen als 6 cm. Ze zitten erg comfortabel en dragen heel licht, alsof je haast niets aan je voeten hebt zitten. Ik had nooit gedacht dat ik nog eens op Skechers zou lopen, maar ik ben er hartstikke blij mee en ze lopen heerlijk!


Wat moet je doen om te winnen?
- Volg me via Bloglovin' en like deze post
- Verzin een naam voor deze enkellaarsjes
- Laat een comment achter met de verzonnen naam + reden achter deze naam + je schoenmaat
- vergeet je emailadres niet achter te laten in het vakje!
- meedoen kan t/m zondag 30 oktober 00:00 uur.
- Ik neem automatisch contact op met de winnaar na deze datum

Good luck!

Wat vinden jullie van deze boots? Ooit gedacht dat Skechers nog zo fashionable zou worden?

Until next time,
Serena Verbon

Follow me on Facebook, YouTube, Bloglovin & Twitter