maandag 24 oktober 2011

3 Things I Love About Makeup

Make-up, ik houd er van! Maar waarom nu eigenlijk? Hieronder heb ik de 3 hoofdredenen uitgeschreven. Iedereen heeft vast weer een andere reden om van make-up te houden en ik ben dan ook erg benieuwd naar jullie redenen. Leave a comment and tell me!









1. Ik voel me zekerder met make-up


Alhoewel ik ook happy de peppy in mijn vel zit zonder make-up, heb ik meer zelfvertrouwen met make-up op mijn gezicht. Ik hoef me dan geen zorgen te maken over mijn puistjes, littekens, on-egale huid, gekke wenkbrauwen of karige wimpers. Ok, ik overdrijf een beetje, maar met make-up zie ik er gewoon wat mooier en frisser uit en dat geeft me dan ook wat meer moed, vooral als ik een afspraak heb (zowel zakelijk als bijvoorbeeld een date). Soms als ik me een beetje down voel fleurt make-up me weer helemaal op. Ongelofelijk hoeveel impact een rode lipstick kan hebben! Met rode lipstick op voel ik me me meteen vrolijker, zekerder en ook een beetje een vamp.

2. Beauty Shopping!


Ik houd echt onwijs veel van shoppen! Elke kans die ik krijg grijp ik aan om wat te kopen. En natuurlijk onder het mom van 'voor de site'. Het shoppen van beauty producten vind ik veel leuker dan het shoppen naar kleding. Echt! Gooi mij in de Sephora in Amerika (New York bijvoorbeeld) en je bent me 3 uur kwijt. Dan vind je me ergens in een hoekje met beide armen volgeswatched en alle nagels gelakt en met allerlei cremes en scrubs op mijn handen. En een bomvol mandje. Ik kan er geen genoeg van krijgen! Op bovenstaande foto staan mijn laatste beauty aankoopjes. Ik denk dat ik iedere week wat wat nieuws koop. Het is gewoon te leuk! I love make-up!

3. Delen van kennis


Ik vind make-up geweldig, maar ook voor mij heeft het even geduurd voordat ik het doorhad allemaal. Velen van jullie weten het niet, maar pas zo'n 3 jaar geleden snapte ik er niets van. Swatchen, blenden, gepigmenteerd? Ik had er nog nooit van gehoord. Dankzij beautyblogs en YouTube filmpjes (voornamelijk die van Michelle Phan) kwam ik erachter en lukte het ook mij om mooie ooglooks te creĆ«ren. En nu leer ik het jullie! Het is geweldig dat make-up een middel is waarmee je anderen kan helpen en waardoor je een band met elkaar kan opbouwen. Ik vind make-up geweldig, maar ik vind het nog veel leuker om mensen iets te leren. Love it! 

Zo, dat waren mijn 3 redenen, nu ben ik natuurlijk wel benieuwd naar jullie 3 redenen waarom jullie zo dol zijn op make-up! Leave a comment please, ik ben benieuwd...

Until next time,
Serena Verbon

Follow me on Facebook, YouTube, Bloglovin & Twitter