zaterdag 1 oktober 2011

Win: 2 x Benefit B.Right Skincare pakket


Een tijdje terug bracht Benefit haar eigen skincarelijn op de markt, Benefit B.Right, en vandaag maken jullie kans om maar liefst 2 keer de gehele 8-delige lijn te winnen t.w.v. €212. Wil jij zo'n pakket winnen? Like dan onze Facebook pages en wie weet reinig jij volgende week al je gezicht met Benefit!









Inhoud Benefit B.Right Pakket:
- Remove it (177,4 ml) €19
- Facial Polish (127,5 ml) €29
- Facial Wash (127,5 ml) €19
- Moisture Prep (177,4 ml) €29
- Facial Cream (48,2 g) €32
- Facial Emulsion (50,3 ml) €32
- Eye cream (14,2 g) €26
- Hydrating Mist (133,1 ml) €26


Alles wat je hoeft te doen is naar de Facebook Page van Benefit gaan en daar op de knop 'vind ik leuk' klikken.

Doe hetzelfde bij mijn Facebook Page, klik hier and like my page!

Alleen als je beide pagina's hebt geliked, dus de Benefit en de Beautylab page, maak je kans op dit pakket. Als laatste laat je hieronder een comment achter met je Facebook naam, zodat ik kan checken of je inderdaad beide pages hebt geliked, als ik een winnares ga uitzoeken. Deze winactie loopt vanaf vandaag t/m vrijdagavond 7 oktober, 00:00 uur. Good luck!!

Laat alsjeblieft alleen comments achter als je daadwerkelijk meedoet met deze winactie. Mijn excuses alvast voor de Facebook-loze lezeressen. Morgen komt er een andere winactie aan waarbij je het niet nodig hebt, dus ook aan jullie wordt gedacht ;-)

De winnaressen van de Sephora pakketten worden vandaag via Facebook gecontacteerd!

Until next time,
Serena Verbon