woensdag 5 oktober 2011

Sleek Makeup - PPQ Me, Myself and Eye palette

Dat beauty en fashion hand in hand gaan, bewijst maar weer dit spetterende Sleek Makeup palette genaamd 'Me, Myself and Eye'. Samen met modehuis PPQ heeft Sleek dit palette gecreëerd, bestaande uit allerlei fashionable kleuren voor aankomende spring/summer 2012 alweer. Maar deze kleuren zijn dit najaar net zo goed trendy. Ik spot een burgundy, petrol, taupe en metallic shimmers. Wederom een pronkstukje dus, van Sleek.






Dat de kwaliteit van de Sleek i-Divine paletten goed is, weten we inmiddels. Ik kan alleen maar positief zijn over hun oogschaduw. De kleuren, de pigment, de structuur. En dan de prijs. Ideaal. Wat mij betreft zijn de Sleek paletten echte beauty must-haves. Het liefst heb ik ze allemaal! Ik ben dan ook altijd extra blij als er een enveloppe op mijn deurmat ploft met alwéér een nieuw Sleek palette. Ik kan er geen genoeg van krijgen.

bovenste rij: Barry White, Black Box, Salt 'n Peppermint, Simply Red, Pink Beret, Primal Green
onderste rij: Fade to Grey, Blue Monday, Supernova, Chris de Burgundy, Lilac Allen, Golden Silvers

Bovenste rij; Barry White, Black Box, Salt 'n Peppermint
Onderste rij: Fade to Grey, Blue Monday, Supernova

v.l.n.r.: Barry White, Black Box, Salt 'n Peppermint, Fade to Grey, Blue Monday, Supernova

Bovenste rij; Simply Red, Pink Beret, Primal Green
Onderste rij: Chris de Burgundy, Lilac Allen, Golden Silvers

v.l.n.r.; Simply Red, Pink Beret, Primal Green, Chris de Burgundy, Lilac Allen, Golden Silvers

Wat vinden jullie van de swatches? Zoals altijd lijken de shimmery kleuren meer pigment te hebben dan de matte, maar over het algemeen zijn alle kleuren goed gepigmenteerd. En OMG! Hebben jullie Blue monday wel gezien? Een schitterende teal (groenblauwe) petrol achtige kleur. Wow! Dit is mijn favoriete kleur uit het gehele palette.

Verder vind ik Burgundy een hele interessante kleur en met zo'n kleur als Primal Green sla je nooit de plank mis. Voor het voorjaar zijn de kleuren Lilac Allen en Pink Beret leuk. Lieflijke pastels. Turkoois (Salt 'n Peppermint) is ook altijd heerlijk zomers en de andere kleuren (zwart, wit, zilver, goud) zijn kleuren die het altijd goed doen, echte basis kleuren eigenlijk.

Het Me, Myself and Eye palette straalt op het eerste gezicht alleen maar kleur uit, wat iemand die meer van de neutrals is een beetje kan afschrikken. Echter zitten hier hele bruikbare kleuren in, die onderling uitstekend combineren met elkaar, of juist met neutrale kleuren. Als je meer van de neutrals bent en op zoek bent naar een palette om je looks iets meer kleur te geven, ga dan voor dit palette. Ik vind het echt een topper, qua kleurkeuze! Ik ken geen enkel ander palette met deze diversiteit aan kleuren die zowel losstaand als gecombineerd met elkaar perfect matchen.

Hier draag ik Chris de Burgundy, omdat ik mijn oogschaduw bij mijn top wilde matchen

Chris de Burgundy

Primal Green, Blue Monday en Supernova

Ik ben echt gek op die kleur Blue Monday! Mooi in combinatie met Primal Green, vinden jullie niet? Om de look wat 'af te zwakken' qua felheid van de kleuren blend ik Supernova in en boven de crease. Deze taupekleurige grijs kan volgens mij prima bij elke andere kleur uit het palette, echt een hele bruikbare kleur.

Primal Green aan de binnenkant, Blue Monday aan de buitenkant en Supernova in/boven de crease


Met PPQ's Me, Myself and Eye creëer je zowel hele draagbare als de wat extravagantere fashion looks. Ik houd er van! Een welkome aanvulling op de rest van je Sleek collectie, of een fijne eerste palette voor de meiden die niet op safe willen spelen.

Dit palette is limited, dus koop het voordat het uitverkocht raakt! Te koop via de officiële Sleek Makeup website voor €9. Het is een online exclusive staat er, dus ik weet niet of dit palette in Nederlandse webshops te koop zal zijn binnenkort, ik ben bang van niet..

Welke kleur vinden jullie het mooist uit dit palette? En hebben jullie al door gehad waar PPQ de namen van de kleuren op heeft geïnspireerd?

Until next time,
Serena Verbon