woensdag 26 oktober 2011

Filmpje: The Battle #11 - Barbie

Het eerste thema van het tweede seizoen van The Battle was Barbie! Barbie is blank. Barbie is blond. Barbie heeft blauwe ogen. Ik ben dus the complete opposite van Barbie. Van buiten dan, want van binnen voel ik me redelijk verwant aan dit poppetje, want ook ik houd van mooie mannen, cabrio's en zonnebaden aan de stranden van Malibu. Goed. The look! Klik verder voor de video.







Alhoewel ik Barbie's look precies heb nagemaakt, ben ik gewoon niet weggelegd voor een Barbie look. Ik ben te donker! Ik ben heel benieuwd of Paulien van Azarabeauty.blogspot.com beter lijkt, want zij is wel blank en blond. En ik, ik lijk meer op Nicki Minaj, om eerlijk te zijn :/

But I had fun making this look, though! En daarbij ben ik blij dat ik mijn Birthday Barbie weer van onder het stof vandaan heb gevist. Ze staat nu in mijn huiskamer te pronken (er zit namelijk ook een speciale standaard bij zodat ze daadwerkelijk kan staan).

Hieronder een close-up van mijn ooglook:


Samen met Birthday Barbie:


En zonder pruik, maar mét Clarence:


Het nieuwe thema voor volgende week:


De nieuwe kandidaat voor volgende week:


Until next time,
Serena Verbon

Follow me on Facebook, YouTube, Bloglovin & Twitter