zondag 2 oktober 2011

B!NK Goes Marokko Benefiet Diner + Party

School, college, studeren, tentamens, bah! Ik denk dat iedereen er wel eens van baalt. Ik ook. Soms dacht ik, was het maar vast vakantie! Of, ik heb maar 1 uur les, ik blijf vandaag wel lekker thuis. In sommige delen van Marokko krijgen meisjes niet eens de kans om naar school te gaan. Door familiedruk en de immens lange afstanden die ze moeten afleggen om bij de dichtsbijzijnde school te komen is het voor hun gewoon onmogelijk. Daarom zet Stichting B!NK zich dit jaar in voor de meisjes uit de omgeving van Beni Boughafer.




Stichting B!NK zet zich in om kinderen een kans te geven. Jaarlijks kiezen ze een doel waar met alle man en macht aan een betere situatie voor deze kinderen wordt gewerkt. Een nachtopvang voor kinderen in Rio de Janeiro (2010), een studieruimte voor kinderen in Oeganda (2010), een school voor kinderen in Namibie (2010) en huiswerkbegeleiding voor Surinaamse weeskinderen (2009).

Dit jaar trekt B!NK het rifgebergte van Marokko in voor het project 'Bereikbaar Onderwijs'. Dit jaar worden er schoolbussen naar het rifgebergte gestuurd (noord-oost Marokko) om de jonge meisjes daar de kans te geven om naar school te gaan. Vaak kunnen en mogen deze meisjes niet naar school door o.a. de verre afstanden die ze moeten afleggen (soms 12 km lopen!) maar ook door familiedruk. Onderwijs is de basis om een kind een kans te geven.

Voor deze hulpactie is natuurlijk geld nodig, en daarom organiseert B!INK een te gek Benefiet diner en feest. Dit is wat ze zeggen over deze avond:

Op zaterdag 15 oktober 2011 vindt het jaarlijks B!NK benefiet plaats! Een exclusief en fantastisch feest voor de nieuwe B!NKIES: meisjes die naar school willen in Marokko. Het B!NK goes Marokko benefiet is een mix van sensationele muziek, hoog gewaardeerde kunst, vele bekende artiesten, wereldse sferen, dolende dansers en heerlijke happen. Over de top met Kamelen, Oosterse modeshows, Aladdin, rode sofa’s, prachtige Oosterse werken, beroemde stemmen, buikdanseressen, en een 7 gangen diner van chef-kok Mohammed el Harouchi van het met een Michelin-ster bekroonde restaurant Solo.

De prijs van een kaartje? Slechts €75. En dat is écht, écht, écht NIET VEEL voor een 7-gangen diner van een chefkok uit een Michelen-ster restaurant. Sterker nog, dat is hartstikke goedkoop. En dan krijg je er naast het diner ook nog een fantastisch feest bij in Oosterse sferen. Via de B!NK website kan je kaarten kopen, www.stichtingbink.nl. DOEN!

Via Anique van Nineteen PR mag ik jullie wat ontzettend leuks aanbieden. Ik mag van haar 2 lezeressen uitkiezen die samen met mij naar dit diner en feest gaan. Het diner start om 19.00u en wordt gehouden in Loods 6 aan de KSNM laan te Amsterdam. Na het diner is er een kunstveiling en volop entertainment en aansluitend start het feest som 22.30u tot diep in de nacht. 

Wat moet je doen om te winnen + voorwaarden
- Verspreid het woord zo veel mogelijk! Schrijf iets op je FB pagina, twitter de website of mijn artikel door, mail je gehele vriendenlijst, haal je ouders over, ga langs de deuren, maak flyers voor op school, kortom, zorg ervoor dat dit Benefiet diner en feest geheel uitverkocht raakt, zodat er meer geld ingezameld wordt voor de meisjes in Marokko. Hoe jij dit doet mag je zelf invullen.
- Laat een comment achter met wat je hebt gedaan (dus niet met wat je nog van plan bent, laat alleen een comment achter als je iets daadwerkelijk hebt gedaan). Ik kan het niet controleren allemaal, dus ik reken op jullie eerlijkheid.
- Laat je leeftijd achter. Vanwege het late tijdstip en omdat er tijdens het feest drank wordt geschonken kan je meedoen vanaf 18 jaar. Ben je jonger, dan hoop ik dat je alsnog het woord wilt verspreiden voor stichting B!NK, gewoon, voor je karma :-)
- Vervoer van en naar Amsterdam moet je zelf regelen. Eventueel kunnen we samen een hotel boeken (lijkt me eigenlijk best leuk!).
- Als je meedoet, zorg dan dat je zaterdag 15 oktober en zondag 16 oktober absoluut NIETS te doen hebt en deze data openlaat. Het zou zonde zijn als ik je kies, terwijl je helemaal niet kunt.
- Meedoen kan t/m zondag 9 oktober.

Help Stichting B!NK door hun website en Benefiet diner + feest zo veel mogelijk te verspreiden en zamel samen geld in om kansarme meisjes in Marokko een kans te bieden. Doe mee en zet je in! 

Until next time,
Serena Verbon