vrijdag 28 oktober 2011

10 things I love..

Vandaag wil ik jullie weer 10 nieuwe foto's laten zien die ik de afgelopen twee weken heb gemaakt. Echte feel good pictures die je tegelijkertijd een klein kijkje in mijn leven geven. Sit back and relax!



10 things I love...

Happy Couples! Mijn nichtje Maren met haar vriend Roel.


Mijn creatieve moeder die nieuwe Serenity Designs ontwerpen bedenkt en uitvoert. Misschien moet ik het maar Mothernity Designs noemen...


And again, mijn creatieve moeder die het woord cupcakes wel heel letterlijk heeft genomen! Het was overigens een probeersel, cupcakes bodem met Mon Chou taart vulling om en om in een beker (= cup). It was de-lish!


Dramatische drag queens. Nicky Nicole zag er schitterend uit! Net een Afrikaanse koningin.


Neusje, neusje.


Heerlijke facials met natuurlijke Weleda producten. Hier heb ik een uur in de stoel gelegen op het Weleda event. Echt genieten!


Met rode oortjes luisteren naar spannende verhalen van mijn neef Nevlynn. Dit was beneden in de kelder van De Bakkerswinkel in Utrecht, waar mijn neef, nichtje, Angel en ik gingen High Tea'en.


Vreemde en aparte brillen bij een opticien in Haarlem. Ik spotte de 'Lady Gaga' bril!


Boxed kitties. Coco wordt een beetje dikkie dik!


Losse thee in een zeefje. Zoals thee ooit bedoeld was. Bij Bagels & Beans in Haarlem. I love tea!


Dat was het weer! Hoe was jullie week? Welke leuke dingen hebben jullie gedaan of gezien?

Ik wens jullie vast een geweldig weekend toe! Wat zijn de plannen? Vanavond natuurlijk The Voice! Morgen komt Angel bij me chillen en gaan we een filmpje opnemen, verder heb ik lekker niets gepland. Een rustig weekend, beetje bloggen, foto's maken, chillen. Love it!

Until next time,
Serena Verbon

Follow me on Facebook, YouTube, Bloglovin & Twitter