zondag 11 september 2011

Winactie: Forever21 ringen!

Omdat niet iedereen in de gelegenheid is om in Amerika, Barcelona of België te shoppen bij Forever21, en ik jullie toch wil laten meegenieten van deze heerlijke winkel, heb ik 5 prachtige ringen voor jullie gekocht! Ik ben erg van de grote, blinkende statement rings en als je kans wil maken op één van deze ringen, lees dan even verder.






Zijn ze niet mooi? Die armor ring linksonder heb ik ook voor mezelf gekocht en die blauwe bloemenring heb ik in het roze gekocht, vast voor het Beautylab Event. Hieronder 'stel' ik de ringen even aan jullie voor.

1. Mister Squirrel - deze goudkleurige ring is lekker groot en bezaaid met strass, echt supercute! De maat is onze size fits all (most), omdat er deels een elastieken band in zit, dus hij rekt mee.

2. Big Blue Flowers - een lekkere grote statement ring die zo breed is dat 'ie bijna 2 vingers in beslag neemt. Hij schittert en fonkelt door de mooie ombrekleurige strass stenen in blauwe tinten. Zilverkleurig en 'one size fits all' door elastieken band.

3. Kryptonite - zilverkleurige ring met een knots van een steen! De steen lijkt op een natuursteen die met titanium is behandeld, een titanium druzy zoals dat heet. Het is lekker groot en opvallend en heeft alle kleuren van de regenboog. Onze size fits all door de elastieken band.

4. Glamourous - een grote, maar iets verfijnder model. Een zilverkleurige ring, opengewerkt en met veel strass, voor dat echte eyecatcher effect! Deze ring heeft maat 6 en past bij mijn hand om mijn ringvinger, maar niet om mijn middel- en wijsvinger. Ik heb geen grove, grote vingers, maar ook geen kleine, dunne vingers, dus meet je eigen ringmaat even na, als je twijfelt.

5. Knight in shining armor ring - deze heb ik zelf ook, I love it! Wel echt een opvallend ding, en erg handig is het niet (met schrijven bijvoorbeeld) maar je steelt wél de show op feestjes! De ring is zilverkleurig en bezaaid met strass zodat het lekker blinkt. Tara en ik hebben een shoplog opgenomen die morgen online komt, en daar kunnen jullie zien dat hij best comfortabel zit en er valt gewoon goed mee te bewegen, je bent dus niet gehandicapt met deze ring om. Voor meiden die durven op te vallen! Ringmaat is maat 6, dus meet je eigen ringmaat even na om te kijken of hij je zal passen.

Wat moet je doen om te winnen?
1. Volg mij via Bloglovin' (klik hier) en like dit artikel
2. Like mijn Beautylab Facebook page (klik hier)
3. Volg me op Twitter (klik hier) en tweet 'RT - Ik doe mee met de Forever21 Statement Rings winactie op http://www.beautylab.nl!'
4. Laat hieronder een comment achter waarin je me vertelt welke ring je het liefst wil hebben.

Heb je geen Bloglovin', Twitter en Facebook en wil je het ook niet aanmaken voor deze winactie, dan kun je helaas niet meedoen. Don't worry, er komen ook nog genoeg winacties aan waarbij je dit niet nodig hebt!

Deze winactie loopt een kleine week, dus vanaf vandaag t/m vrijdag 16 september. Na vrijdag zal ik de winnaars mailen, dus zorg dat je je emailadres correct invult in de vakjes. Als ik na een week niets van de winnaars heb gehoord, kies ik iemand anders uit. Winnaars kies ik gewoon random uit, dus iedereen die meedoet maakt evenveel kans om te winnen. Good luck!

Until next time,
Serena Verbon