donderdag 1 september 2011

Sleek Makeup Nude Collection

Dat Sleek Makeup mijn hartje heeft veroverd weten jullie inmiddels, dus jullie begrijpen dat ik dan ook met smart op deze Nude Collection zat te wachten. Er werd verteld dat het om een limited edition ging, maar later hoorde ik dat deze collectie gewoon vast in het assortiment komt, yaay! Na de klik swatches en een look.









De Sleek Makeup Nude Collection bestaat uit;
  • Au Naturel palette - matte en metallic oogschaduw in neutrale kleurtjes
  • Suede blush - een frisse perzikkleurige blush
  • Pout Polish in Bare Minimum - een sheer nudekleurige balm met perzik/roze ondertoon
swatches van de pout polish (boven) en blush (onder)

linkerhelft van het palette; nougat, nubuck, cappuccino (boven) en conker, moss en bark (onder)

van links naar rechts; bark, moss, conker, cappucinno, nubuck en nougat

rechterhelft van het palette; honeycomb, toast en taupe (boven) en mineral earth, regal en noir (onder)

van links naar rechts; noir, regal, mineral earth, taupe, toast en honeycomb

Hieronder draag ik kleurtjes uit het palette, de blush en de pout polish uit de Nude Collection. Ik vind vooral de blush erg mooi, lekker fris staat het. De pout polish is op mijn lippen heel sheer, maar geeft ze toch een mooie, zachtroze tint wat mooi naturel en fris staat.




De kleuren die ik heb gebruikt zijn toast als basis, conker in de crease, noir in mijn buitenste ooghoeken en taupe in mijn binnenste ooghoeken. Op mijn wenkbrauwbot draag ik honeycomb, wat bijna dezelfde kleur heeft als mijn huidskleur daar, dus deze kleur is ideaal om mee te blenden. 

met flits

zonder flits

De Nude Collection is wat mij betreft een echte MUST BUY! Met de kleuren uit dit palette kan je werkelijk alle kanten op en het is geschikt voor elke type vrouw, heel blank of juist wat bruiner zoals ik (of nog donkerder). Conker is een hele mooie kleur, mijn favoriet, en Noir is het ultieme zwart (elke oogschaduwlover moet een goede zwart in huis hebben vind ik). De andere kleurtjes zijn ook erg mooi en lekker naturel, prima geschikt voor everyday looks. Met Noir en andere donkere tinten uit het palette zoals Mineral Earth, Bark en Moss echter kun je uitstekend smokey looks maken. Kortom, een echte aanrader! De kwaliteit van Sleek Makeup is zoals vermeldt bij mijn eerdere reviews over dit merk erg goed, zeker gezien de prijs.

Ook de blush vind ik een topper, ik denk dat dit een favoriet kleurtje van me gaat worden. De Pout Polish, ja, ik vind hem bij mij wat te sheer, maar als je op zoek bent naar een mooie nude lip balm dan is zit kleurtje zeker de juiste keuze. Als je lippen lichter zijn dan die van mij komt het denk ik mooier tot zijn recht, dan zie je meer die perzikachtige roze kleur erdoorheen.

Sleek Makeup is te koop via diverse Nederlandse webshops, maar ook via de officiele Sleek Makeup webshop www.SleekMakeup.com. De prijzen zijn erg budgetproof: €7,95 voor het palette, €4,95 voor de blush en €6,50 voor de Pout Polish. En remember, deze collectie zit in het vaste assortiment! Whiehoe!

Until next time,
Serena Verbon