vrijdag 2 september 2011

10 things I love...

Er wordt vaak aan me gevraagd om een diary bij te houden, bijvoorbeeld door foto's te delen die ik met mijn telefoon heb gemaakt de afgelopen week of maand. Mijn zusjes zijn hier ooit mee begonnen en sindsdien zag ik het op veel andere (beauty)blogs terug. Well, you know me, ik houd er niet zo van om het wiel opnieuw uit te vinden, dus plaats ik gewoon de allerleukste 10 foto's van de afgelopen tijd, door mij genomen met camera of telefoon in onwillekeurige volgorde. Misschien ga ik dit vaker doen, ik ben er nog niet helemaal uit...






Goed, daar gaan we; 10 things I love...


1. Lekker knus met Angel chillen op het terras van Delphi's aan de Neude in Utrecht, alsof we op Ibiza zijn in plaats van in Nederland waar het met bakken uit de hemel valt.


2. Samen met mijn chic geklede nichtjes en zusjes op de foto.


3. Iemand een cadeau geven die er oprecht blij mee is.


4. Winkelkatten die de winkel na sluitingstijd bewaken door potentiĆ«le dieven de evil death stare te geven. He looks into your soul, I'm telling y'all!


5. Lieve graffiti spotten op straat in Barcelona.


6. Onbekenden die stiekem met je op de foto gaan...


7. Coco die de laptop per ongeluk aanzet en zich vervolgens afvraagt; what just happened?


8. Samen met mama een bos van zelfgemaakte lipbalms creĆ«ren.


9. Gezellig op de bank kruipen bij Nena en Roy om True Blood (= tv serie met vampires) te kijken, tot diep in de nacht. Rood wijntje erbij, chips, leverworst, toastjes met kaas, kroepoek. Ik voel me er thuis en ik ben gek op dit stel!


10. Ontdekken dat een van de beste broodjestenten van Utrecht, El Greco, gewoon Dr. Pepper verkoopt alsof het 1993 is.


Dat was een klein kijkje uit mijn leven, ik hoop dat jullie er van hebben genoten! ;-) Is dit leuk genoeg en voor herhaling vatbaar? Wat was jouw hoogtepunt van de afgelopen week?

Until next time,
Serena Verbon