donderdag 1 september 2011

Doe mee: Zalando All-You-Can-Shop winactie!

Oh my gosh! Zalando heeft echt een megavette winactie op touw gezet die ik zeker met jullie moet delen! Met hun All-You-Can-Shop winactie maak je een jaar langs kans op een maandelijkse voucher van €300 vrij te besteden op Zalando.nl. Dat is dus in totaal een shopbedrag van maar liefst €3600 pietermannen! Daar kun je heel wat leuks voor bestellen bij Zalando, kan ik je vertellen. Na de klik meer details over deze winactie.






Vanaf 1 t/m 30 september kunnen jullie deelnemen aan de All-You-Can-Shop winactie van Zalando. Wat moet je er precies voor doen? Eigenlijk iets heel leuks, namelijk een outfit samenstellen met Zalando items. Shoppen terwijl je tegelijkertijd creatief bezig bent, mijn ultieme favoriete bezigheid!

Hieronder heb ik een elegante soft pink outfit samengesteld met als thema 'Dresscode Pink'. Zoals jullie weten zit het Beautylab Event er aan te komen en de dresscode is Pink. Ik ben al weken online aan het surfen naar de perfecte roze outfit voor die dag, want ik wil natuurlijk wel shinen. En omdat ik 27 wordt wil ik er niet bijlopen als een felroze snoepje, maar wat klassieker en 'volwassener' in een zachte oudroze tint. Om inspiratie op te doen heb ik onderstaande collage in elkaar gefrutseld;



All You Can Shop Zalando Button


Als je een eigen website/blog hebt of een Facebook account dan kun je meedoen met deze winactie. Maar wat moet je precies doen om te winnen? Het staat allemaal heel duidelijk omschreven op deze pagina, maar ik heb het hieronder voor het gemak ook nog even gekopieerd voor jullie;

Voor bloggers:
1. Stel jouw ultieme outfit samen met producten uit het assortiment van Zalando.nl 
 2. Plaats deze vervolgens op jouw blog of website waarin je uitlegt welke producten je hebt uitgekozen en waarom. 
 3. Vergeet niet de speciale button in je artikel te verwerken (de html code voor de button vind je links op deze pagina).
 4. Laat je naam en URL achter op deze website (het rechtergedeelte). Alleen zo weten wij dat jij hebt deelgenomen aan de wedstrijd. Vergeet niet om de geselecteerde producten te linken naar Zalando! Je mag zoveel foto's gebruiken als je wilt en onthoud: creativiteit wordt beloond! 

Voor Facebookers:  
1. Kopieer de URL's van je favoriete item(s) naar de Facebook applicatie op deze pagina

Wat kun je winnen: 
Prijs #1 - Een jaar lang shoppen bij Zalando t.w.v. €3600 (12 x €300)
Prijs #2, #3, #4 - Een eenmalige voucher t.w.v. €100 
Facebook Prijs - Onder de Facebookers verloten wij eenmalig een voucher t.w.v. van €300,00 

Iedereen met een eigen blog, persoonlijke website en/of Facebook account kan meedoen. Doe je best, wees creatief, en veel plezier met samenstellen! De winnaar wordt bekend gemaakt in week 36. Succes iedereen!

Until next time,
Serena Verbon