zaterdag 10 september 2011

Outfit: Stay close to me


Moeilijk hoor, die cropped shirts. We hebben tijden gekend van lange shirts en tuniekjes, maar nu moeten we toch ook echt aan de korte shirts gaan geloven. Ze komen net op je broekrand en het is weer even wennen, zo kort. Ik scoorde deze wijnrode cropped top bij Forever21 in Barcelona en wist hem uiteindelijk te combineren met een zwarte bodycon rok en mijn nieuwe Sacha booties.








Wijnrood, of bordeaux, is dé kleur deze winter. Mijn zusje Larissa wist dit natuurlijk al lang en scoorde een broek in deze prachtige, warme kleur (klik hier voor haar oufit) en Tara heeft een sjaal in dezelfde kleur gevonden. De Verbon zusjes hebben soms een klein beetje dezelfde smaak, haha!

Cropped shirts zie je veel, zelfs in het najaar, en ik vond ze altijd moeilijk te combineren. Ze zijn zo kort! Is weer even wennen hoor. Totdat ik een meisje in Barcelona zag lopen met een bodycon rok en een cropped shirt. Ik dacht: die moet ik onthouden! Dus nu combineer ik deze top hier met een zwarte bodycon rok, een panty (kan ook een dikke legging zijn mocht het kouder worden) en winterse boots van de Sacha. Mijn nieuwe liefde. Sinds ik ze kocht loop ik er elke dag op, I love them! Ze lopen ook echt lekker, ondanks de hoogte van de hak. 

Wijnrood cropped shirt - Forever21
Zwart hemdje (niet op foto te zien, maar die draag ik eronder) - Forever21
Zwarte bodycon rok - Action
Zwarte panty - Hema
Bruine leren winterboots met hak - Sacha (€139,95)
Lange veren oorhangers - TopShop
Houten ring met Titanium Druzy - Marcia Moran (klik)
Nail Art - Glitter Tips (klik hier voor de tutorial)

Ik hoop dat deze outfit jullie wat inspiratie geeft! Het weer is inmiddels lekker guur en regenachtig, dus schroom niet om hier bijvoorbeeld een lekker warm, lang vest overheen te gooien. Hoe combineren jullie je cropped tops? En wat vinden jullie van de kleur bordeauxrood als trendkleur dit najaar?

Until next time,
Serena Verbon

ps. Tara is vandaag jarig (20 jaar alweer) en ik trakteer haar op een weekendje Gent, met een tussenstop in Antwerpen (Forever21, Forever21, Forever21!). We zijn echt helemaal Forever21 gek en daar moeten we dus echt heen, als we toch die kant op gaan. Momenteel zijn we dus waarschijnlijk aan het inslaan daar, en als je ons ziet kom ons dan zeker even hallo zeggen! Al is het maar om Tara te feliciteren met haar b-day, hahaha!