zaterdag 10 september 2011

Filmpje: Tanden bleken

Gistermiddag brachten Nena en ik een bezoekje aan de Utrechtse vestiging van The White Smile Company waar Nena een VIP behandeling tanden bleken zou ondergaan. Ik heb alles mogen filmen zodat ik jullie kon laten zien wat je van zo'n behandeling kan verwachten. Klik verder voor het filmpje, voor- en na foto's en een speciale Beautylab Kortingscode, ook geldig bij hun vestigingen in Amsterdam en Tilburg.



Ondanks dat Nena 2 zware nachten had doorgetrokken mocht ik haar toch filmen tijdens de behandeling. En echt hoor, dan ben je niet op je mooist. Die mondspreider en de charmante oranje bril werkte erg op mijn lachspieren, en ik plaagde haar dan ook de hele tijd met die roze beestjes van The Muppets (manah manah!) waar ze op dat moment veel van weg had, vond ik. Extra respect daarom voor Nena, die het niet erg vond om in deze positie gefilmd te worden omdat ze me graag wilde helpen voor de site. Nena, dankjewel! ^^




Nena's originele tandkleur is S26 en het zal vermoedelijk S4 worden na de VIP behandeling. Als ze een Premium behandeling had genomen zou haar tandkleur vermoedelijk S12 geworden zijn.



Ook zo benieuwd naar de voor- en na foto's? Komen ze.


voor

na

voor

na


Nena was erg tevreden over de behandeling. Ze werd van te voren gerust gesteld en goed geïnformeerd. De behandeling zelf was erg prettig en de tijd vloog voorbij dankzij de tv (we hebben gezien: Oprah, Wie is de chef, Grow your own Drugs en een stukje As the world turns). Tijdens de behandeling waren haar tanden soms wat gevoelig, vooral als ze bijvoorbeeld werden droog geblazen, maar dit had te maken met blootliggende tandhalzen en lag verder niet aan de behandeling zelf.

Nena was bang voor een "Ross effect", oftewel veel te witte en te neppe Hollywood tanden. Gelukkig waren haar tanden niet zo extreem wit geworden (is ook niet mogelijk met bleken, alleen facings zorgen voor Hollywood-wit). Het resultaat is juist erg subtiel en natuurlijk. Je ziet duidelijk dat haar tanden witter zijn geworden, wat er mooier en frisser uitziet, zonder dat het er dik bovenop ligt dat je je tanden 'hebt laten doen'. Daar was Nena erg blij mee. Op de terugweg had ze af een toe een pijnscheutje, maar dit schijnt erbij te horen. Je kan hier nog een dag last van hebben namelijk, maar daarna is het wel verdwenen.

Nena met haar originele tandkleur S26 - een mooi en subtiel verschil

Als jij je tanden ook wilt laten bleken kunnen wij The White Smile Company van harte aanbevelen! Ik heb daar jaren geleden ook mijn eerste behandeling gehad (ik kwam toen net terug uit Texas) en ik was er toentertijd ook erg tevreden mee. 

**KORTINGSCODE**
TWSC biedt lezeressen van Beautylab de komende 2 weken een speciale korting aan. Het gaat om de korting van €20 op de V.I.P. behandeling (van €249,- naar €229,-euro) en €20 op de Premium behandeling (van €149,- naar €129,-euro) met een gratis PearlWhite tandpasta t.w.v. €20. De korting loopt dus van 10 september t/m 24 september 2011 en is geldig in de vestigingen in Utrecht, Amsterdam en Tilburg. Als je een afspraak maakt hoef je alleen te vermelden dat je via Beautylab bent gekomen, en dan wordt de korting bij het afrekenen automatisch berekend.

Alle informatie die je verder nog wil weten vind je op de website van TWSC: www.thewhitesmilecompany.nl

Wat vinden jullie van het resultaat? Zou jij je tanden graag willen bleken, en als je et al gedaan hebt, wat is jouw ervaring?

Until next time,
Serena Verbon