zaterdag 17 september 2011

Outfit: Something good can work

Maxi skirts, maxi dresses, ik vind het allemaal prachtig! Maar met zo'n lang ding aan voel ik me nog een beetje ongemakkelijk. Het is niet echt 'Serena' en het voelt zo 'sloom'. In de Forever21 spotte ik een hele wijde, lange broek. Zo heb je het maxiskirt idee met het comfort van een broek. Ideaal! Vandaag kwam mijn moeder aanzetten met haar eigen vintage broekrok (want ja, zo heet het geloof ik) en deze vond ik nog veel mooier! De complete outfit met deze broekrok zien jullie na de klik.




Broekrok. Wat klinkt dat toch vies oubollig! Maar niets in minder waar, deze kledingstukken zijn naast comfortabel ook heel chic en trendy, het is maar net hoe je het combineert. Jawel jongens en meisjes, we moeten toch echt gaan geloven aan de wijde broeken en lange rokken, je ziet ze steeds vaker verschijnen op fashionblogs en in de winkels, dus er is geen ontkomen meer aan. In London heb ik er ook veel gespot. Het skinny tijdperk wordt langzaam overgenomen...

Ik vind het niet erg. Sure, I love myself some skinny's en ik ben nog altijd dol op de combi skinny jeans + wijd shirt of tuniekje erop. En ook laarsjes zijn leuker over een skinnybroek heen. Maar ik ben ook ontzettend blij met de flare. Yes! Deze broek laat je benen echt meters langer lijken en het is heel flatterend voor je figuur. En lange rokken, midi skirts en maxi skirts, fijn dat ze weer terug zijn. Lekker vrouwelijk, ik houd er van. En het geluid van het 'ruizen' van een rok terwijl je loopt...love it! Ik hoop dat jullie ook allemaal aan de lange rokken gaan. Of lange broekrokken! Hieronder heb ik hopelijk vast wat leuke inspiratie voor jullie met mijn outfit.







Zwart t-shirt - Berschka
Zwarte taillerriem - privé collectie
Zwarte broekrok - vintage via mama
Zwarte pumps - Berschka
Sterling zilveren Hamsa hanger ingelegd met een Onyx - Serenitydesigns.nl (nog niet op site)
Sterling oorhangers met zwarte Saffieren - Pearlmania.nl (nog niet op site)
Mega magic push-up wonder bra - H&M (klik hier voor een review)

Een broekrok staat chic met pumps of andere hoge hakken en je taille accentueer je door er iets straks boven te dragen. Omdat de broekrok wijd uitloopt krijg je automatisch een slankere taille, die je nog slanker laat lijken door een tailleriem.

Deze outfit is echt weer iets heel nieuws in mijn garderobe. Het is mijn style en ik voel me hier comfy in, maar je zou er niet zo 1-2-3 een 'Serena stempel' op zetten, toch? Wat vinden jullie van deze outfit? En wat vinden jullie ervan dat 'lang' weer in de mode komt? Gaan jullie je ook aan de lange rokken, broekrokken en midi skirts wagen?

Until next time,
Serena Verbon