zondag 4 september 2011

Nieuwe webshop: Conley's

Afgelopen week heb ik Larissa op pad gestuurd naar een leuk persevent waar ik zelf helaas niet aanwezig kon zijn. Het event werd georganiseerd om te vieren dat Nederland sinds kort weer een nieuwe webshop rijker is genaamd Conley's! Hieronder doet Larissa verslag van het event en verteld ze jullie wat meer over deze webshop.


Afgelopen dinsdag ben ik voor Beautylab.nl naar een pers-event gegaan voor de lancering van de webshop Conley's in Nederland. Het event werd georganiseerd door het persbureau Nineteen PR in Amsterdam. Serena kon er helaas niet bij zijn, vandaar dat ik voor haar een middagje op stap ging. Ik sprak met Suzanne van Fashion is a Party af, waarmee ik het laatste stukje naar het PR bureau ben gereisd. In je eentje voor het eerst naar zo'n event gaan is namelijk best wel spannend!




Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen, werden de jassen opgehangen en kregen we meteen een drankje en een mini cupcake! Ik als 'Kitteh Cupcake' kan zo'n heerlijke cupcake natuurlijk niet afslaan en op de grote en lange tafel zag ik nog meer lekkers klaar staan! Dit pers-event werd namelijk gegeven als een pers-brunch. Onder het genot van het gezelschap van andere leuke bloggers en lekker eten, leerden wij kennis maken met de webshop Conley's




Het kan zijn dat je deze webshop al kent, want de webshop is al langer bekend in Europa, maar is nu dan ook in Nederland gelanceerd! Yes, een nieuwe webshop erbij vol met heerlijke kleding van wel 500 verschillende merken, waar je naast high end merken ook meer mainstream merken tegenkomt en worden er ook lifestyle gerelateerde producten verkocht. Conley's is toegankelijk voor iedereen en ieders portemonnee!  




De pers-brunch was ontzettend leuk en gezellig opgezet en we speelden zelfs ook nog een spel waarbij wij Conley's spelenderwijs leerden kennen. Dat wij met dit spel wat leuke items uit de Conley's shop konden winnen, was natuurlijk een hele leuke bijkomst! Zelf won ik een trui en een spijkershort met studs.



Na de brunch heb ik nog met ShirleyRobine en Suzanne wat outfit foto's geschoten voor onze eigen blogs (zie hier mijn outfit of that day) en dat maakte deze gezellige middag echt af!

Liefs, Larissa (KittehsCupcakes.blogspot.com)