maandag 5 september 2011

Go shawty, it's your birthday!

Naarmate ik ouder word lijken verjaardagen steeds minder spannend en voel ik me ook steeds minder jarig. Gisteren echter ben ik zo'n dikke 800 keer digitaal gefeliciteerd en hadden mijn ouders het huis versierd met vlaggetjes en ballonnetjes, dus kon ik er echt niet omheen: ik was jarig! Hieronder een fotoverslagje van mijn dag gisteren. Ik heb me goed vermaakt en al jullie lieve verjaardagswensen zijn in vervulling gegaan, kan ik je vertellen :)




's Middags fietste ik naar het huis van mijn ouders waar ze de veranda en de huiskamer leuk hadden versierd met vlaggetjes en ballonnen. De tafel op de veranda lag bezaaid met kadootjes! 


Papa had zich speciaal nog even geschoren en mama had zich extra mooi aangekleed en opgemaakt. Aren't they cute? Knappe ouders heb ik nog he? Ik ben trots op ze.



En toen, kadootjes uitpakken! Van mijn ouders heb ik al een goede printer gekregen die hier thuis staat en ik had verder alleen dubbelwandige theeglazen aan mijn zusjes gevraagd, dus ik was eerlijk gezegd een beetje verrast! Ik had geen kadootjes meer verwacht, maar die zijn natuurlijk altijd welkom. Als Maagd zijnde (sterrenbeeld) ben ik erg praktisch ingesteld. Ik geef en krijg graag cadeautjes waar ik echt wat aan heb. Gelukkig weten mijn ouders dat, dus kreeg ik kledinghangers (omdat ik ze te kort kom), repen chocola (altijd goed), kledingrollers (voor de kattenharen), een wasborstel (voor mijn rug), een badmuts (zodat ik sneller kan douchen) en een pak papier (voor de printer).

En een kaart met muziek, waar ik van schrok!





Er stond ook nog een megagrote doos op me te wachten en ik had geen idee wat hier in zat. Tijdens het afscheuren van het papier zag ik het al, het was iets wat ik al een tijdje erg graag wilde hebben. Iets waarover ik jullie zelfs nog om raad heb gevraagd via Facebook en Twitter, omdat ik echt geen idee had waar je het kon kopen. En mijn ouders die hebben het weer gevonden natuurlijk, en hij is echt schitterend en heel nuttig. Een sapkan met kraan!





Daarna kwam er nog een verrassing aan, namelijk de taart waar mama en Larissa heel hard aan hadden gewerkt. Ze hadden van tevoren al geoefend en het was heel veel werk, maar dat zie je er ook aan af. En hij smaakt daarbij ook VERRUKKULUK! Het is net een sprookje en ik vind het echt superlief dat ze de taart helemaal zelf en speciaal voor mijn verjaardag hebben gemaakt. En echt knap ook!! Kijk maar.








Omdat ik zo dol ben op sushi hadden mijn ouders take-out sushi gehaald bij Asian Tower (Nieuwegein) zodat we het thuis op konden peuzelen. Nom!!!


Rond een uurtje of 8 pakte ik samen met Nena de trein voor een drankje bij de LUST in Utrecht. Lust is een leuk, redelijk intiem cafe met geweldige cocktails. Achterin de Lust hebben ze leuke loungebanken en omdat het eigenlijk een soort serre is waarvan het dak open kan, konden mijn rokende vriendinnen hier gewoon rustig blijven zitten paffen. 's Winters als het koud is worden er vlammetjes aangestoken die tussen de kiezelsteentjes op tafel doorvlakkeren. Het staat heel gezellig en geeft ook warmte. Mochten jullie Lust nog niet kennen dan moet je zeker eens langsgaan, het is een heel leuk cafe en ik denk dat mijn vriendinnen en ik hier het meeste te vinden zijn. We hebben lekker bijgekletst en cocktailtjes gedronken.

Van Nena krijg ik een broodrooster en van Jacq, Hester en Maren heb ik VVV bonnen gekregen. Heel degelijk, maar mijn goede ingevingen waren op en ik haat het om dan maar iets te vragen om het vragen. Ik wil echt iets goeds bedenken (iets wat ik nodig heb en ga gebruiken) anders vind ik het zonde.




Na de nodige cocktailtjes scoorden we nog een broodje falafel en pakten Nena en ik een taxi richting Houten. Ik plofte gelukkig en voldaan neer op mijn bed met het voornemen lekker lang uit te slapen de volgende ochtend. Birthdays are great! Zo lang je maar wordt omringd door lieve familieleden en vrienden. Weltrusten.



Until next time,
Serena Verbon