woensdag 28 september 2011

Grapje...

Oh, oh, oh! Wat ik bedoeld had als een grappie (you know me, I love jokes! Denk maar eens terug aan 1 april dit jaar) schijnt een beetje in het honderd gelopen te zijn! Ik had namelijk NOOIT verwacht dat ik bijna 300 lieve comments zou krijgen en 70 perskit aanvragen voor mijn fictieve nagellak collectie. Whut? Fictief? Dus, niet echt? Dus, niet naar Sephora zaterdag? That's right lieve mensen, please let me explain...






Zondag tijdens het Beautylab event kwamen de Belgjes Sarah en Roxanne (Foxy) naar me toe met een cadeau. In de witte Demakeup blogger kit doos (die kennen jullie misschien nog wel) hadden ze een rekje met 6 lakjes verpakt, inclusief swatchwieltje en een professioneel in elkaar gezette persmap.

Deze creatievelingen hadden mij gewoon een eigen fictieve nagellak collectie cadeau gedaan! Echt, wat een origineel idee! Sarah en Foxy hebben er heel lang (met plezier) aan gewerkt. Ze hebben eerst 'in het klein' drupjes nagellak bij elkaar gemengd tot het de juiste kleur had, en toen later in dezelfde verhoudingen in lege nagellak flesjes gemixt. De nagellakflesjes, misschien herkennen jullie ze nu, zijn van Catrice. Ze hebben de flesjes eerst helemaal schoongemaakt met aceton, de bolletjes er terug in gedaan, gevolgd door de door hun gemixte, unieke kleuren. Daarna hebben ze er labels op geplakt met het fictieve Polish Lab logo.

Ik heb dus mijn eigen, persoonlijke nagellak collectie, met kleuren die niemand anders heeft! Hoe vet is dat! De vriend van Sarah heeft geholpen met het houten rekje en de persmap met het persbericht hebben ze samen in elkaar gezet. Ik moet zeggen, het leek allemaal levensecht! Als ik niet zou weten dat ik er niet aan had meegewerkt, zou ik er met open ogen zijn ingetrapt. Mijn persoonlijke favoriet is trouwens Coco ou Clarence, die droeg ik vandaag ook op mijn nagels.

Coco ou Clarence?

Het is daarom ook niet geheel verwonderlijk dat jullie dat ook hebben gedaan, en ik voel me er nu dan ook lichtelijk schuldig over. Ik had niet verwacht dat ik ZO veel positieve comments en felicitaties zou krijgen, I'm so sorry! :( Ik wilde gewoon op een leuke manier over mijn cadeau vertellen, omdat ik er zo blij en enthousiast over was! Ik was onderweg naar Amsterdam en ben pas 's avonds laat thuis gekomen, anders had ik wel eerder ingegrepen bij het zien van die vele comments, trust me!

En als ik dan via Twitter lees dat het een 'kutgrap' (excuse my language) wordt gevonden, tja, zo had ik het echt helemaal niet bedoeld. En als jullie me een beetje kennen, dan weet je dat ik de waarheid spreek. Ik kan me best voorstellen dat je er van baalt, maar come on, er is niemand gewond geraakt of mentaal beschadigd, take it easy on me...

Anyways, ik voel me nu bijna verplicht om wel een eigen nagellak collectie op de markt te brengen, en mede door jullie positieve reacties denk ik dat ik dat ook maar gewoon ga doen! Ik ga eens op onderzoek uit...en wie weet lukt het! Want dat het een droom van me was om een eigen nagellak of make-up label te hebben, was geen leugen... 

Verder wil ik nog even verduidelijken dat ik natuurlijk niets met jullie blog gegevens zal doen, voor de mensen die hebben gemaild voor een perskit. Ik heb alle mails in een mapje gestopt en ze geteld, en daarna zonder te openen verwijderd. Ik had dat alleen onderaan gezet zodat het plausibeler over zou komen, niet om er op een sneaky wijze achter te komen wat jullie statistieken zijn (of course not!!). Dus, no worries!

Nogmaals, bedankt voor alle lieve en oprecht blije reacties en ik hoop dat jullie het een beetje sportief opvatten en niet boos op me zijn! Ik had gewoon echt nooit gedacht dat het zo zou uitpakken...

Ik wil Foxy en Sarah in elk geval hartelijk bedanken voor dit toffe, originele en unieke cadeau! Het rekje pronkt trots op mijn nachtkastje! De 'making off' heeft Sarah zojuist op haar site geplaatst zie ik, meiden klik hier even op om te zien hoe ze het hebben geflikt! Echt, enorm respect voor de tijd, moeite en creativiteit!

Until next time,
Serena Verbon