woensdag 28 september 2011

Polish Lab: mijn eigen nagellak label!


Het is altijd al een grote droom geweest van me om een eigen make-up of nagellak label op de markt te brengen. Ik ben er stiekem al maanden mee bezig, maar vandaag presenteer ik u met gepaste trots de Polish Lab limited edition najaarscollectie 2011!







De meiden op mijn Beautylab Event kregen vast een sneakpeek, maar vandaag kan ik het dan eindelijk officieel aan jullie mededelen. Ik ben supertrots op mijn eigen label en ik heb prachtige herfstkleuren geselecteerd, met elk een andere finish. De kleuren zijn geïnspireerd op de trendkleuren van dit najaar. Mosterdgeel, bordeauxrood, aubergine, emeraldgreen, koningsblauw en de hele speciale (moeilijk te omschrijven) kleur Coco ou Clarence? Deze kleur is bruin met een oudroze randje en bevat prachtige subtiele shimmers.

Hieronder het persbericht wat ik begin deze week de deur uit heb gedaan.




Bijgevoegd bij het persbericht zijn de 6 kleuren uit de collectie, inclusief handgemaakte houten houder, die geïnspireerd is op de houders die je veel op laboratoria tegenkomt. Het heet natuurlijk niet voor niets Polish Lab.




Swatches.


Mijn collectie zal vanaf 1 oktober te koop zijn in alle Sephora Nederland vestigingen. De prijs per flesje is €8,99. De kwaliteit is echt top, zelfs bij mij blijft de lab 5 dagen chipvrij zitten. De nagellak brengt smooth en streepvrij aan op de nagels. Het dekt in 1 keer, maar 2 laagjes geeft het mooiste resultaat. Deze collectie is limited, omdat Polish Lab alleen met limited collections zal gaan werken. Op deze manier ben je altijd helemaal up to date volgens de laatste trends en kleuren.

Wat vinden jullie van de kleuren? Zijn jullie excited? Mocht je als blogger geen perspakket hebben ontvangen, stuur mij dan een mail op starpede@hotmail.com met je bloginfo (statistieken + doelgroep), dan zorg ik dat je het bovenstaande perspakket nog voor 1 oktober zal ontvangen.

Until next time,

Serena Verbon