zondag 14 augustus 2011

Zou je liever... man of popster?


Oh die Gaga, ze blijft me verrassen! Lady Gaga poseert voor de cover van haar nieuwste single 'You and I' als haar mannelijke alter-ego Jo Calderone. Jo heeft bakkebaarden, een messy Elvis kapsel, flinke wallen en paft er op los. Een echte ouw rocker dus, die Jo. Ik bedacht me ineens wat ik liever zou willen: een dag in de huid kruipen van een man of een dag in de huid kruipen van een vrouwelijke popster?






Oh man, als ik toch eens een dag een man zou kunnen zijn dan wist ik het wel! Wildplassen langs de weg, mijn kop kaalscheren, ervaren hoe het is om een stoppeltjesbaard te hebben, flirten met de kassiere en ja, ik geef het gewoon toe, natuurlijk zou ik 'ontdek je plekje' gaan doen in de slaapkamer. Ik ben best benieuwd hoe dat als jongen aanvoelt. Doe nu niet alsof ik de viespeuk ben, want jij dacht hier net zo goed aan :)


Aan de andere kant, een dag in de huid kruipen van een popster lijkt me ook reuze interessant. Neem Lady Gaga bijvoorbeeld. Ik vraag me best af wat er in haar hoofd omgaat als ze weer eens een interessante outfit aantrekt. Vind ze dit nu echt mooi en fashionable of doet ze het om de wereld opnieuw te shockeren? Waar haalt ze haar inspiratie vandaan voor haar liedjes? Waar gaan haar gesprekken over? Wordt ze vaak gebeld door vrienden en familie? Is ze eenzaam? Het lijkt me geweldig om te ervaren hoe het is om een dagje in de huid van Lady Gaga te kruipen.


Wat kiezen jullie, een dag leven als een man of een dag leven als een popster? En waarom? Ik ben benieuwd, laat je onderbouwde mening achter bij de comments!



Until next time,
Serena Verbon