donderdag 4 augustus 2011

Tweet Meet: Antwerpen

Vorige week dinsdag heb ik afgesproken met twee meisjes die ik voorheen eigenlijk alleen maar kende via Twitter genaamd Roxanne (@Rockslam) en Sarah (@Sarah_Snaar). Ze wonen beiden niet ver van Antwerpen vandaan en omdat ik Antwerpen een geweldige stad vind hebben we daar afgesproken. Onze Tweet Meet bestond uit gezellig kletsen, shoppen en achteraf heerlijke sushi. Klik hieronder voor de foto's.




Vanaf Houten is het 2,5 uur reizen naar Antwerpen, terwijl de NS site 2 uur aangaf, waardoor ik om 14u aankwam op het prachtige Antwerpse station. Toen ik met de roltrappen omhoog kwam om richting Starbucks te lopen stonden Roxanne en Sarah al te springen want ze hadden me gespot! Haha! We zeiden elkaar gedag, ze duwden me een doosje macarons in mijn handen en toen gingen we shoppen.




Ik ben elke keer weer onder de indruk van de Stadsfeestzaal. De binnenkant is zo rijk versierd en het doet me een beetje denken aan Central Station in New York. Vanaf deze zaal kun je een aantal winkels in waarvan sommige dan aan de andere kant weer uitkomen op de Meir (de grote winkelstraat in Antwerpen). Hieronder de ingang van de Sabon. Prachtig! Het heeft zo veel sfeer.





Vanaf de Stadsfeestzaal kun je de Urban Outfitters in, een van mijn favoriete winkels. Ik spotte deze schoenen hieronder, heb ze aangetrokken, ermee rond geparadeerd en ik werd verliefd. De liefde was in een klap over toen ik de prijs hoorde: 170 pietermannen! Whut! Het is erg, maar ik denk nog dagelijks aan deze stappers. Ik denk dat ik ze koop als ik ze binnen nu en een paar maanden weer tegenkom...ze zijn gewoon te perfect! En ze liepen lekker, serieus.


Antwerpen is sinds kort ook een Disney Store rijker, bestaande uit 2 verdiepingen. De winkel is erg mooi (vooral de sparkly trap), maar het is wel heel erg gericht op kleine kiddies. In de stores in Disney World (Florida) hebben ze ook leuke dingen voor volwassenen, maar hier helaas niet. Toch kon Roxanne de merchandise van Sharpay's Fabulous Adventures wel waarderen! Of niet Rox?


Opening soon....Forever 21! My other favorite store! Ik denk dat Urban Outfitters, Forever 21, Zara, Victoria's Secret en Hollister mijn favoriete winkelketens zijn. Daarna Mango, H&M, Berschka en Abercrombie. Ik kan niet wachten tot de Forever 21 opent in Antwerpen! Ze waren nog helemaal niet zo ver met verbouwen, dus ik twijfel of ze het wel gaan redden om deze maand nog open te gaan...


Ik wilde graag naar Kiehl's om de corrector te kopen (hier heb ik enkele dagen geleden een review van geplaatst, al gelezen?). Deze store is al net zo schattig als de store in Amsterdam en je wordt hier altijd vriendelijk geholpen. Als je graag dingen test dan ben je hier aan het juiste adres, ze geven maar wat graag samples mee! Maar ja, het werkt wel. Aan de hand van een sample kocht ik de fullsize verpakking, dus ze snappen hoe het in elkaar zit hier bij Kiehl's.


Rox heeft vrij lang in het centrum van Antwerpen gewoond dus she knows all the good spots! Ze kende een leuk Japans restaurantje die je een vrij grote en goed gevulde sushi boot serveert voor slechts €25! Sarah is een sushi virgin dus die speelde op safe met vlees van de plaat (wat overigens heerlijk mals was), maar ze heeft wel wat van de sushi gesnoept and she liked it! 

Voor de liefhebbers, deze Sushi tent heet Ebisu en is te vinden aan Pelgrimstraat 30.



Op een gegeven moment kwamen we erachter dat het toch al best wel laat was, we waren de tijd helemaal vergeten. Ik moest een sprintje trekken naar de trein (de eerstvolgende zou pas een half uur of zelfs een uur later vertrekken) die ik gelukkig op het nippertje heb gehaald. In de trein heb ik de homemade blueberry muffins opgepeuzeld die Roxanne voor me had gebakken (so sweet!). Rond 12u 's nachts kwam ik pas weer thuis, het was een lange maar zeer geslaagde dag!

Ik vond het superleuk om mijn Twitterende girls Rox en Sarah nu eindelijk eens in het echt te ontmoeten! Ik moet altijd zo hard om ze lachen, they're funny as hell! Rox schrijft af en toe artikelen voor Twinxxx.be en Sarah heeft een eigen Nail & Beauty blog genaamd Cherry Plum Sky. Go take a look! En als je ze ook wil volgen op twitter, hun twitternamen zijn @Rockslam en @Sarah_Snaar. In het echt zijn het hele lieve meiden, maar op Twitter zijn ze een beetje ondeugend ;-)

Op het BeautyLab Event hoop ik nog veel meer twitter followers en lezeressen te ontmoeten! De datum is overigens verschoven naar zondag 25 september en de kaartjes zullen vanaf zaterdagochtend 08.00 uur te koop zijn via mijn shop serenitydesigns.nl! Go get them!

Until next time,
Serena Verbon