dinsdag 30 augustus 2011

Share your holy grail!


Because sharing is caring! Zijn we niet allemaal al jaren op zoek naar DE perfecte mascara, HET ultieme oogpotlood die niet van je waterlijn af te slaan is of DE foundation die niet alleen exact met jouw huidskleur matcht, maar ook meteen al je onzuiverheden wegtovert als sneeuw voor de zon? Juist, wij vrouwen zijn ten alle tijde op zoek naar Holy Grails op beauty gebied, want wij willen alleen het beste van het beste!





Inmiddels heb ik al heel wat verschillende merken, soorten, kleuren en structuren getest op beautygebied en tijdens mijn zoektocht heb ik een aantal Holy Grails mogen ontdekken. Natuurlijk is dit voor iedereen persoonlijk, maar als veel meiden een bepaald product aanraden weet je in elk geval dat het de moeite waard is om te proberen. 

Hieronder mijn persoonlijke Beauty Holy Grails;


Dat was het! Bovenstaande producten zou ik ABSOLUUT opnieuw kopen. Sterker nog, ik heb veel van deze producten inmiddels alweer aangeschaft. Qua blushes heb ik niet echt een Holy Grail omdat ik er verschillende erg mooi vind, bijvoorbeeld die van Nars, Chanel, Benefit (Bella Bamba) en Sleek Makeup. Ik heb geen speciale voorkeur voor lipproducten en ook op skincare gebied ben ik nog steeds zoekende.

Onze student op het lab vertelde overigens net vol lof over de foundation van Sisley. Als er mensen zijn die hier ervaring mee hebben hoor ik het graag, ze heeft me helemaal nieuwsgierig en enthousiast gemaakt!

Wat zijn jullie Holy Grails op beautygebied? Deel ze in de comments en zet er ook even kort bij waarom je deze producten zo fijn vind en de rest van je leven opnieuw zou blijven kopen. Alvast bedankt voor het delen!

Until next time,
Serena Verbon