woensdag 3 augustus 2011

Philips Lumea: update #3

Hier ben ik weer even met een nieuwe update van de Philips Lumea die ik al een tijdje aan het testen ben. Het gaat goed, het haar blijft langer weg dan normaal gesproken wanneer ik hars of epileer. Maar het belangrijkste HET IS PIJNLOOS! Hoe lekker is dat.








Het gaat ook allemaal makkelijk en je bent er niet al te lang mee bezig, helemaal als je zoals de laatste keer aan de gang gaat met de oksels. Ook heb ik nog wel eens dat er haartjes ingroeien wat hierbij helemaal niet aan de orde is. Er zijn geen gekke dingen aan de orde, ze zeggen in de bijsluiter bijvoorbeeld dat je het eerst op een klein gedeelte van de huid moet testen om o.a. brandwonden te voorkomen. Nu ik de Lumea al een tijdje gebruik kan ik me hier niets bij voorstellen. 

Voor mij is het een waanzinnig apparaat wat ik iedereen kan aanraden. De prijs ligt natuurlijk wat aan de hoge kant, maar bekijk het zo, als je 10 keer je benen laat harsen ben je nog lang niet van je haargroei af wat dus met de Lumea wel het geval kan zijn en die heb je dan thuis liggen. Ik laat jullie weten of de haartjes helemaal wegblijven in de volgende review! Ook zal ik jullie dan laten weten welke celebs allemaal gebruik maken van dit apparaat. Meer info lees je op www.Philips.nl/Lumea

Until next time,
Serena Verbon

ps. Om 12 uur vanmiddag komt de shoplog video online!