woensdag 3 augustus 2011

Filmpje: Shoplog Utrecht met Angel

Gisteren was het mijn vrije dagje en die heb ik lekker in het zonnige Utrecht gespendeerd. Met Angel sprak ik af om op een terrasje te lunchen en vervolgens zijn we de stad in gegaan. Ik scoorde het meeste bij de Zara, maar ook kocht ik wat bij de H&M en Bern, een winkel waar ik nooit eerder was geweest. Kijken jullie mee naar mijn geshopte spulletjes?






Aanvullingen op de video:
- Filippa K is een dus geen Deens, maar een Zweeds merk.
- Ik heb de Filippa K broek nu een dag aan gehad en hij zit geweldig lekker! Ik denk er sterk aan om er nog een te halen. Zelfs voor €140 zou ik hem zo kopen, perfecte pasvorm, lekker stretchy en een mooie kwaliteit. Er zit een heel subtiel glansje over de stof heen, erg pretty.
- Angel en ik bestellen altijd hetzelfde als lunch bij Delphi's: een dubbele verse jus d'orange met een bagel geitenkaas en spek met extra honing. Verse muntthee na.
- Als avondeten bestelden we Beursparade, een plaat bij cafe De Beurs aan de Neude. Dan krijg je een plaat vol met van alles wat (carpaccio, vis, garnalen, lamskoteletjes, couscous en noem maar op) voor slechts €34,50 (per 2 personen). Het was meer dan genoeg en erg lekker, een aanrader!

Het was een leuke manier om mijn vrije dagje te vullen, eindelijk eens weer ouderwets shoppen met een vriendin in de stad. De laatste tijd koop ik vlugvlug hier en daar wat of ik bestel online, maar zo'n dagje in de stad is lekker ontspannen en genieten. Super gezellig! 

Hoe spenderen jullie meestal je vrije dag? En wat doen jullie meestal met jullie vriendinnen?

Until next time,
Serena Verbon

ps. Dit is niet het tweede en laatste artikel van vandaag, over een paar uur komt er weer een nieuwe update online, dus kom later nog eens terug!