dinsdag 2 augustus 2011

Inspirational Beauty & Makeup Shots


Waar een fashionblogger helemaal los gaat bij het zien van een foto van een stel mooie pumps kan ik op dezelfde manier genieten van een foto met beautyproducten  of make-up looks. Via weheartit.com kom ik hele mooie en haast artistieke make-up- en beauty plaatjes tegen waarvan ik mijn persoonlijke favorieten graag met jullie wil delen. Gewoon, omdat ik er gelukkig van word en omdat het mij altijd veel inspiratie geeft!

















Later ontdekte ik dat de meeste plaatjes afkomstig waren van dezelfde tumblr site, namelijk makeupbeauty.tumblr.com - een prachtige tumblr site die vanaf maart 2011 allemaal mooie make-up en beauty plaatjes verzameld. Neem zeker even een kijkje in het archief voor een kleurenexplosie aan prachtige make-up looks en een hele hoop inspiratie. Ik word hier helemaal blij van en ik heb meteen zin om me op te maken! :)


Kunnen jullie ook zo genieten van mooie make-up en beauty plaatjes? Als je nog meer mooie tumblr sites of weheartit accounts weet die alleen maar van dit soort plaatjes heeft, deel het gerust in de comments.

Until next time,
Serena Verbon

Bron: weheartit.com / makeupbeauty.tumblr.com