dinsdag 2 augustus 2011

Filmpje: Surprise Party voor Sharlena

Mijn nichtje Sharlena gaat eind van deze maand trouwen en daarom hebben we haar afgelopen zondag verrast met iets leuks! Met alle nichten (en een neef) hebben we een boot gehuurd die ons door de Utrechtse grachten vaart terwijl we worden voorzien van lekkere tapas en onbeperkt drinken. Gezellig! Na de klik kunnen jullie mijn vlog bekijken die ik tijdens deze avond heb gemaakt.








groepsfoto

Serena & Robina

Vivienne, Robin, Nevlynn en Serena

Sharlena & Hester

Vivienne, Robin & Nef

Robina, Larissa, Maren & Tara

Maren & Tara

Robina & Larissa

kadootjes uitpakken!

Sharlena, de mooie bride to be :)

Dit waren niet eens alle nichtjes, helaas was onze grote nicht Rory ziek en Juliette (zusje van Vivienne) en Talitha (zusje van Sharlena) waren nog op vakantie. Binnenkort willen we weer een 'Neefjes & Nichtjes dag' organiseren, dan gaan we met zijn allen uit eten en wat leuks doen, vorige keer gingen we met zijn allen bowlen. Via Facebook en nu ook via Whatsapp hebben we wat meer contact dan eerst, echt superleuk. Ik ben heel trots op mijn grote familie. Ik zie mijn zusjes Tara en Larissa natuurlijk het meest en Maren en Hester zijn mijn beste vriendinnen, maar ik zou de rest ook graag wat vaker willen zien.

Hoe is jullie band met jullie neefjes en nichtjes?


Vinden jullie het leuk als ik wat vaker zou vloggen? Het is natuurlijk meteen een leuke kijk in mijn privéleven :) Let me know! Oh, en als jullie willen eten bij Broadway American Steakhouse (hier hebben ze de allerlekkerste spareribs van Nederland als je het mij vraagt!) kijk dan op www.steaksandribs.nl. Wie weet werkt Tara die dag dan ook wel!

Until next time,
Serena Verbon