woensdag 24 augustus 2011

Grote jopen

Grote jopen. Niet hele grote, maar borsten die elkaar gezellig aanraken. Dat lijkt me nou eens fijn! Van een sexy decolleté als die van Adriana Lima kan ik alleen maar dromen. Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij met mijn erwtjes op een plankje. Ik ben er nooit onzeker over geweest en ik voel me op en top vrouw. Een borstvergroting is dan ook niet aan mij besteed. Een flinke push-up bra daarentegen dan weer wel. Thank God they exist!







De beste tips op beauty- en fashion gebied krijg je van je vriendinnen, je moeder of je zussen, toch?  Althans, dit is wel bij mij het geval. Mijn moeder en mijn zusjes snappen mode en mijn vriendinnen zijn al net zo gek op beauty als ik. Soort zoekt soort, zegmaar. Als ze een leuke webshop hebben ontdekt, er is ergens een samplesale of ze hebben de perfecte mascara (lipstick, blush, haarlak, whatever) gevonden dan moet dit gedeeld worden. Sterker nog, het niet delen van goede tips is bijna een beetje verraad. 

Op een keer kwam vriendin Angel binnenstormen met groot nieuws. 'Sereen, ik heb me nou toch een goeie push-up bra gekocht jonge! Moet je kijken. Tegen elkaar aan!'. Ik keek meteen naar beneden en bleef zo'n goeie 5 seconden staren. Dit was amazing! 'Bij de Hennes, heel goedkoop' zei ze. Toen we een paar dagen later gezellig samen aan het shoppen waren kwamen we langs de H&M aan de Oudegracht. Angel stoof op de lingerie afdeling af, griste een exemplaar van een rek, hield hem voor me omhoog en riep 'Dit is 'em Sereen! Dit is de BH waarover ik je vertelde!'. Zoals altijd vertrouw ik de mening van mijn vriendinnen blind, dus ik mikte de BH over mijn arm en rekende hem af.

En hier ben ik vandaag om jullie, als online vriendin, kennis te laten maken met deze te gekke BH die zelfs mijn erwtjes bijna tegen elkaar aan duwt. Ik dacht eerst nog, gaat het te ver om een push-up bra te tippen aan mijn lezers? Maar net zoals de vriendinnen-code zou ik me schuldig, nee, ik zou me een verrader voelen om deze BH niet met jullie te delen. Komt 'ie.




Ik heb geen idee hoe dit model heet en of het ook in de online shop te koop is, maar aan de hand van de foto moet het vast lukken om het model in de winkel te vinden denk ik. Deze BH heeft hele dikke padding die onderin de cup dikker is dan bovenin, waardoor je je borsten goed omhoog kan liften en een beetje tegen elkaar aan kan drukken (als je de BH aan hebt moet je je borsten even goed op hun plaats schuiven). Are you ready for it?

Hieronder draag ik een T-shirt BH (padded) van Victoria's Secret, de banden kruis ik op de rug omdat dat lekker zit en ook een klein beetje lift.


En hieronder draag ik de H&M Push-up Bra! Sorry dat je nog wat kleurverschil ziet, dat is mijn Barcelona tan. Wat een verschil he? Ik draag deze BH trouwens ook in mijn 'Serena's Closet filmpje' waar ik tussen de comments ook al een paar complimentjes over mijn borsten zag staan ^^



Als je grote borsten van jezelf hebt dan kan ik me voorstellen dat een push-up bra al snel 'too much' is. Smaken verschillen natuurlijk, maar persoonlijk zou ik ze liever niet onder mijn kin willen dragen. Deze tip is daarom misschien alleen handig voor de mede-erwten onder ons ;-) En vergeet ook niet de Shape Tip! Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

*edit* De BH kost €14,95 en is er in 4 kleuren (zwart, rood, wit, en lichtbruin). Op het labeltje waar het prijskaartje aan hangt staat; Super Push Bra.

Nena is mijn enige vriendin die wel goed bedeeld is, en haar heb ik gevraagd om een artikel te schrijven over grote borsten. Dus wees gerust rondborstige dames, ook aan jullie wordt gedacht!

Deel jij ook altijd dit soort tips met vriendinnen en familie als je ergens enthousiast over bent? 

Until next time,
Serena Verbon