maandag 22 augustus 2011

Filmpje: Serena's Closet

Ik wil jullie bedanken voor de inspiratie die jullie me hebben gegeven in het artikel van gistermiddag! Ik heb meteen een filmpje opgenomen om jullie de inhoud van mijn kledingkasten te laten zien. Het is uiteindelijk een vrij lang filmpje geworden (en dan heb ik mijn kleding uit mijn ladekast nog weggelaten ook), maar via Twitter had ik vernomen dat jullie daar geen problemen mee hadden :-)







Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kleding vinden en ik hoop dat jullie nu een beter idee hebben van mijn smaak en style. Als er vragen zijn over bepaalde kledingstukken laat het me dan weten in de comments en misschien kan ik helpen. Sommige kledingstukken heb ik recentelijk aangeschaft, maar andere hangen al jaren in mijn kast.

Until next time,
Serena Verbon