donderdag 4 augustus 2011

Filmpje: Breakz - wie zijn dit?

YouTube is echt een van mijn favoriete tijdverdrijven. Ik begin meestal bij RayWilliamJohnson en al klikkend kom ik vanzelf bij allerlei bizarre, viral  filmpjes, schattige kattenfilmpjes of bij een kanalen van platenlabels omdat ik op zoek ben naar een nieuw favoriet liedje. Zo ontdekte ik een voor mij nog onbekende Nederlandse band Breakz. Ze vallen onder het platenlabel 8ballmusic waar ook o.a. Ben Saunders, Lenny, Miss Montreal en The Silent Express onder vallen. Maar wie zitten er onder die mysterieuze ballonhoofdmaskers? Weten jullie het? De video kun je bekijken na de klik.




Ik ben echt heel benieuwd! De artiesten blijven een soort van mysterie door die grappige maskers. Misschien is het juist de bedoeling dat ze gemaskerd blijven, net zoals bij The Gorillaz, waar het om de muziek draait en niet om de personen achter de muziek? Of juist om anoniem te blijven, zoals bij de band Slipknot?

Wie zitten er volgens jullie onder deze maskers? Zou die rooie Miss Montreal zijn? I'm guessing dat er misschien wel een paar finalisten van The Voice of van So You Think You Can Dance in zitten, aan de moves te zien? Ah, I don't know. Maybe we'll never find out...

Wie denken jullie dat er onder de maskers zitten? En denk je dat ze zich nog gaan ontmaskeren of dat het de bedoeling is dat we er nooit achter komen?

Until next time,
Serena Verbon

ps. vanmiddag om 12u is er weer een nieuw filmpje online!