vrijdag 5 augustus 2011

Beautylab Event update


Eventjes een update over het Beautylab Event wat komen gaat. Zoals jullie zien heb ik de naam Meeting vervangen voor Event aangezien we leuke dingen voor jullie in petto hebben! Natuurlijk wordt er ook volop met elkaar kennis gemaakt, maar jullie kunnen hier ook echt dingen doen en daarom leek Event me een betere benaming. Bij deze dus. Lees verder voor meer gedetailleerde info!







Helaas moet ik ook mededelen dat de geplande datum van 11 september niet door kan gaan. Zo suf, ik kwam er achter dat ik dat weekend in een leuke Belgische stad vertoef samen met mijn zusje Tara die 10 september jarig is. Welke stad weten we nog niet, maar we gaan dat weekend in elk geval vloggen zodat jullie er ook een beetje bij zijn :)

De nieuwe datum heb ik 2 weken naar achteren verschoven zodat het event nu op zondag 25 september zal plaatsvinden! Ik hoop dat jullie dan nog steeds kunnen... De tijd blijft in elk geval hetzelfde, van 12 tot 17 uur.


De locatie kan ik nu ook vast verklappen, dat is zoals ik al eerder had verteld in het centrum van Utrecht en wel aan de prachtige Utregse graggies met de Dom op de achtergrond! Het adres is Oudegracht 252 (Trianon zaalverhuur) en dit ligt zo'n 10 minuten lopen vanaf Utrecht CS. Er is ook een parkeergarage in de buurt, maar let wel Utrecht is megaduur wat parkeren betreft dus probeer te carpoolen en deel de kosten of kom gewoon met het OV! Ik zal nog uitzoeken of er goedkopere manieren zijn om te parkeren en jullie krijgen natuurlijk allemaal een uitgebreide routebeschrijving doorgemaild.

Kaartjes voor het Beautylab Event kosten €10 per stuk en ze zullen te koop zijn via mijn webshop www.serenitydesigns.nl. Er zijn 100 kaartjes beschikbaar en ik plaats ze aankomende zaterdag om 8 uur 's ochtends in de shop. Wees er dus snel bij (ga desnoods klaar zitten achter je computer met je hand op de refresh knop) zodat je niet naast het net vist. 

Omdat ik iedereen een kans wil geven is er een limiet van 1 kaartje per persoon. Ik schat in dat het heus geen megastorm gaat lopen (ik bedoel, ik ben geen populaire rockband die slechts 1 keer per jaar naar Nederland komt) dus maak je niet druk, als je er op tijd bij bent dan heb je vast een zeker een kaartje te pakken! 


Direct betalen stel ik zeer op prijs (ik moet de zaalhuur morgen al betalen namelijk). Als er kaartjes zijn besteld die nog niet betaald zijn als ik terugkom van vakantie (ik kom de 15e terug) dan annuleer ik deze en plaats ik ze terug in de shop (mocht er een wachtlijst zijn dan krijgen de mensen op de wachtlijst deze kaarten natuurlijk eerst aangeboden).

Wat belangrijk is om te weten is dat het absoluut niet leeftijdsgebonden is. Het maakt niet uit of je 11, 12 of 65+ bent, iedereen die Beautylab fan is mag komen en is van harte welkom! Als je erg jong bent snap ik dat je moeder misschien mee wil naar binnen maar dit is niet toegestaan. Tenzij ze een diehard Beautylab fan is, natuurlijk. Maar ik wil geen oppasmoeders op mijn event omdat dat kaartje dan net zo goed naar een echte fan had kunnen gaan, snap je? Natuurlijk mogen je ouders (vader, moeder, grote zus) je komen brengen en halen. Ze kunnen je afzetten tot bij de ingang en daarna moeten ze helaas weer weg. Dat zijn nu eenmaal mijn regels.

Als je Facebook hebt kun je fan worden van mijn Beautylab.nl fanpage waar ik een forumtopic heb aangemaakt over het event. Hier kunnen jullie met elkaar babbelen en afspreken om samen te reizen. Als je Twitter hebt gebruik dan de hashtag #BLE2 om elkaars tweets te lezen over het event en om andere meiden op Twitter te vinden die naar het event gaan. Zo kunnen jullie elkaar vast een beetje leren kennen en is het ook niet eng om alleen te komen. Jullie kennen in elk geval 1 persoon daar...ME! Not scary at all!


Goed, jullie weten de datum, plek en tijd. Nu nog een kaartje zien te bemachtigen en dan kan de voorpret beginnen! Ik heb ook alvast een kleurenthema gekozen voor het event en dat is PINK! Iedereen die komt moet iets roze aantrekken of dragen. Je mag helemaal all the way pink gaan, maar je mag ook een mooi kleuraccent dragen zoals roze lippen, roze nagels, een roze corsage of noem maar op. Pink is het thema!

Tijdens het event zullen er leuke activiteiten voor jullie gepland zijn waarmee jullie toffe prijzen kunnen winnen! Uiteraard krijgt iedereen sowieso een leuke goodiebag mee naar huis, dus niemand vertrekt met lege handen. Verder regel ik zoete en hartige snacks, She energydrink, Chill Cat en 2 consumptiemuntjes voor aan de bar (mochten jullie hier niet genoeg aanhebben dan kunnen jullie zelf drankjes aan de bar kopen voor €2 per stuk). 

We gaan er gewoon een hele gezellige dag van maken en het lijkt me heel erg leuk om jullie te ontmoeten. Met dit event hoop ik op een nog leukere band tussen mij en mijn bezoekers en ook tussen de bezoekers onderling. Jullie hebben vast veel met elkaar gemeen en met alle beschikbare social media (facebook, twitter, hyves) kunnen jullie ook na het event nog leuk contact met elkaar houden en wie weet ontstaan er wel leuke vriendschappen ^^

Anyways, dit was het weer even tot nu toe. Zodra ik meer leuk nieuws heb over het Beautylab Event dan kom ik dat weer melden. Volg me in elk geval via Facebook en twitter om als eerste op de hoogte te zijn! Ik hoop dat jullie enthousiast zijn geworden en dat jullie morgenochtend allemaal een kaartje komen kopen in mijn shop :)

Until next time,
Serena Verbon