maandag 8 augustus 2011

Barca!


Een aantal maanden geleden hebben Maren (= nichtje en een van mijn beste vriendinnen) en ik besloten om samen op vakantie te gaan, maar tot voor kort hadden we geen idee waar naar toe. Na een brainstormsessie die maar niet leek op te houden bedachten we ineens dat we allebei graag naar Barcalona wilden gaan! Hier zijn we nooit eerder geweest en het is voor ons een stad met de perfecte combinatie van alles: cultuur, shoppen, strand en feesten. Terwijl jullie dit lezen zijn wij al onderweg naar vliegveld Eindhoven en over een paar uurtjes begeven wij ons aan de Spaanse costa! Whiehoe!



Ik heb er bewust voor gekozen om mijn laptop thuis te laten want ik ben eigenlijk wel toe aan een internetloze week. Ik ben continue met mijn site bezig en ik betrap mezelf erop dat ik soms uren achter internet zit om alleen maar hetzelfde rondje te maken: comments checken op de site, comments checken op Youtube, comments checken op Facebook, kijken of ik nog gementioned wordt op Twitter, email checken. And again, comments checken op de site, comments checken op Youtube, etc. Soms moet ik me echt losrukken van de pc! Ik wil het mezelf en Maren niet aandoen om de laptop mee te sjouwen, want ik weet zeker dat ik dan kostbare uurtjes verspil aan dat check-rondje terwijl we net zo goed Sangria hadden kunnen proosten terwijl we hot Spanish boys aan het checken zijn. I'm just sayin'.

Maar goed, een weekje ertussenuit betekent een weekje vooruit schrijven (= 14 artikelen) en gezien ik overdag nog steeds op het lab werk had ik daar de tijd helemaal niet voor! Zoals ik jullie eerder al vertelde heb ik daarom mijn vrienden en familie ingeschakeld voor hulp en ik ben ontzettend blij met hun artikelen die ze speciaal en met veel enthousiasme hebben geschreven voor Beautylab.nl. Couldn't have done it without them! 

Maren & me!

De camera gaat uiteraard wel mee naar Barca en ik zal mijn best doen om leuke foto's te maken voor een diary, mijn ogen goed open te houden voor de hotspots en zo nu en dan zelfs te vloggen, because I know you'll love that!

Maren en ik zijn beiden Barca-n00bs, dus mochten jullie nog tips hebben wat betreft restaurants, clubs en shops dan hoor ik ze graag! Als we aankomen in Barcalona sturen we altijd even een mail naar het thuisfront en dan zal ik jullie comments hieronder checken op tips. En daarna is het over met de pret... geen internet voor mij voor een hele week! Zou ik afkickverschijnselen krijgen?

Terwijl ik weg ben weet ik zeker dat jullie je kunnen vermaken op Beautylab.nl, er staan elke dag gewoon weer 2 nieuwe artikelen voor jullie ingepland. Ik weet dat jullie tof zijn dus ik verwacht geen fitties of abnormaal veel spam in de comments, I know I can trust you guys.

Tot over een weekje!

Until next time,
Serena Verbon