zaterdag 13 augustus 2011

Barca update

Hoi iedereen!

Voor vanmiddag had ik eigenlijk een video gepland waarin ik jullie wilde laten zien welke beauty artikelen ik mee ging nemen naar Barcalona. Helaas zat ik vlak voor vertrek nog artikelen te tikken en aan te passen en half mijn koffer in te pakken terwijl ik mezelf aan het aankleden was met een tandenborstel in mijn mond, kortom, ik deed alles tegelijk en ik heb er helaas geen tijd meer voor gevonden om deze video op te nemen.

Vandaag dus geen video, maar ik wilde jullie wel even laten weten dat ik het hier super hard naar mijn zin heb! Maren en ik genieten #muchasmany van de stad Barcelona #alseenbaas. De stad ik prachtig, de mensen zijn vriendelijk (en knap!) het eten is goddelijk (tip: cerveseria Catalana aan de carrer de Mallorca) en het zonnetje schijnt volop.

We hebben keihard geshopt en onze laatste aanwinst is een supertoffe Lomography Diana F+ camera. Een analoge met hele toffe effecten. Een soort Instagram effect, maar dan zonder iPhone. Hier ga ik nog hele leuke dingen mee doen voor de site, denk ik! Oh er zit hier ook een Forever 21 en een Hollister #winning!

We hebben veel culturele dingen gedaan en gezien, echt heel knap van mij aangezien mijn vakanties meestal bestaan uit shoppen en zonnen. Vandaag gaan we met de kabelbaan en wat later op de dag genieten van het strand. Lekker #muchasmany smeren met factor 30 #alseenbaas, want verbranden is voor losers!

Die hashtags zijn Maren-Serena-inside-vakantie-jokes, niet op letten ;-)

Goed, ik ga weer! Maandagmiddag ben ik weer terug in Nederland en zal ik een artikel of video plaatsen wat later op de dag.

Lief zijn!

Until next time,
Serena Verbon