woensdag 20 juli 2011

Zou jij... je partner een pedicure geven?

De vriend van Kim Kardashian, Kris Humphries, twitterde een paar dagen geleden een foto van Kim die zijn voeten onder handen aan het nemen was, met de tekst '@KimKardashian is the best at pedicures. Women take care of your man's feet!'. Tja, wat moet ik hier van denken. Ik zit liever niet aan andersmans voeten. Het is natuurlijk wel een superlief en verzorgend gebaar, maar ik zou toch een beetje afknappen op de liefde van mijn leven als ik ineens zijn eeltknobbels aan het wegschuren ben. Hoe denken jullie hier over?




Kim Kardashian verzorgt de voeten van vriendlief

50 Cent neemt de voeten van zijn opa onder handen. Aaawww!


Tuurlijk epileer ik je wenkbrauwen, trek ik dat verdwaalde borsthaartje (of rughaartje) eruit, haal ik die splinter uit je hand en scheer ik je hoofd met het scheerapparaat. Maar die neusharen trim je zelf en je voeten laat je maar lekker behandelen bij een professionele nagelsalon. Sommige dingen gaan te fur. 

Maar goed, dat is mijn mening. Ik ben ook nog nooit in zo'n situatie geweest met een jongen, misschien had ik daar te kort verkering voor. Misschien verdwijnt die afkeer en gene na verloop van tijd wel en is het op een gegeven moment doodnormaal om als vlooiende aapjes elkaars haren uit te trekken en elkaars eelt weg te vijlen. Misschien sla ik wel helemaal de plank mis en draait het hier juist allemaal om in de liefde. Elkaar verzorgen als liefkozing.


Geef jij je partner wel eens een beauty treatment, en zo ja welke? Vinden jullie dat zoiets erbij hoort als je om elkaar geeft, of gaan sommige dingen jullie ook te ver? Tell me!

Until next time,
Serena Verbon