dinsdag 19 juli 2011

Outfit: Militairy Jacket

Ja hoor, daar is 'ie dan! In het artikel over Strictly Utrecht liet ik jullie dit jasje al zien, maar het was maar de vraag of ik hem ook daadwerkelijk had gekocht. Natuurlijk. Hoe kon ik dit legergroene jasje van Goosecraft laten hangen, hij is fantastisch!








Goosecraft is een Nederlands merk. Fijn, prachtig design van eigen bodem support ik natuurlijk graag! Dit legergroene jasje is mooi getailleerd en bevat groene suede details. De schouders zijn opvallend puntig, echt van die jaren 80 power straalt het uit! I like it. Zeker omdat ik van die smalle schoudertjes heb, nu lijkt het tenminste nog wat. Het mooiste aan dit jasje is de bewerkte voorkant in militairy style. Het jasje is van echt leer van goede, soepele kwaliteit. Goosecraft was een voor mij onbekend merk, maar ik wil zeker meer zien (en hebben)! Bekijk de rest van hun collectie op de website, www.goosecraft.nl.

Omdat het jasje al opvallend genoeg is heb ik het hieronder puur en eenvoudig gecombineerd met een zwarte legging, zwart los shirt en hoge zwart leren laarzen.








Past het leren vintage tasje er niet perfect bij? De kleur groen staat mooi ton-sur-ton bij het jasje en zelfs de studs hebben dezelfde kleur. Het is een perfect match! Het tasje kocht ik via Vinties.nl - een Nederlandse webshop die vintage kleding en accessoires opkoopt via auctions en garage sales in en rond L.A. 

Met de actiecode BEAUTYLAB krijg je 15% korting op je aankopen via Vinties.nl. Neem snel een kijkje want alle items zijn uniek en op = op. Een vintage item maakt je outfit meteen wat authentieker en unieker. I like it!

Goosecraft jasje via Strictly
Zwart shirt via Berschka
Zwarte legging via Primark
Zwarte leren laarzen via Zara
Tasje via Vinties.nl
Armband en ketting via SerenityDesigns.nl
Nagellak via Chanel, 531 - Peridot.

Until next time,
Serena Verbon