zondag 17 juli 2011

video: Zeeman fopt fashionista's op AIFW

Via twitteraar @Hidde werd ik gewezen op deze te gekke video waar Zeeman fashionista's op de AIFW 'fopt' met hun spiksplinternieuwe high end fashionbrand 'Frank'. Frank is echter een heuze modeontwerper en heeft in samenwerking met Zeeman een prachtige collectie ontworpen. Met deze guerilla stunt wil Zeeman bewijzen dat het niet duur hoeft te zijn om er goed uit te zien. Hier ben ik het volkomen mee eens, klik dus verder om deze vermakelijke video te bekijken. Let ook zeker op de verbaasde gezichten na afloop :)








Via www.zeeman.com vind je meer background informatie over deze stunt EN je kunt daadwerkelijk 6 stukken van deze Frank collectie online bestellen. Zelf ben ik erg te spreken over de slipdress in olijfgroen! Ik vind het echt heel erg knap hoe Zeeman deze stunt heeft voorbereid, opgezet en hoe ze het al die tijd geheim hebben kunnen houden. Applaus voor Zeeman, big time.

Verder zag ik net toevallig een recente blogpost van Gonny die schrijft over haar laatste sieraad aanwinsten. Ze scoorde voor slechts €2,99 hele leuke, lange kettingen bij de Zeeman. Ze zijn très fashionable en lekker low-budget. Een goede tip Gonny, dankjewel!


Ook heb ik gelezen dat Zeeman mode ontwerper Bas Kosters heeft gestrikt voor een samenwerking. 

De Nederlandse modeontwerper Bas Kosters gaat het imago van de goedkope textielketen Zeeman naar een hoger niveau tillen met een bijzondere collectie onder- en nachtmode. Hij wil hiermee laten zien dat design en bodemprijzen goed samen kunnen gaan. De collectie 'Bas for Zeeman' is bedrukt met kleurrijke prints in de sfeer van matrozentatoeages. Kosters heeft zijn affiniteit met mode uit de jaren 70 als inspiratiebron gebruikt. Dit uit zich in het gebruik van natuurlijke materialen en comfortabele fitting. De gelimiteerde collectie is vanaf 19 september 2011 te koop en bestaat uit pyjamabroeken, slaapshirts, nachthemden, hipsters en onderbroeken.


Zo zie je maar weer, Zeeman is lekker bezig om hun imago een flinke oppepper te geven. AIFW, Bas Kosters, what's next? Ik zou zeggen, loop zeker eens een keer ongegeneerd de Zeeman binnen om te kijken of jij ook fijne low-budget items kunt scoren. Niet alleen bij Zeeman, ook bij de Wibra, Action en Van Haren kun je soms echt hele leuke dingen scoren. En dat het dan ook nog eens zo goedkoop is, is een extra leuke bijkomstigheid.

Wat is jullie beste koopje die jullie hebben gescoord bij dit soort low-budget winkelketens als Zeeman, Wibra of Action? Die van mij het taille rokje van de Action.

Until next time,

Serena Verbon