zondag 17 juli 2011

video: Pink Party make-up look

Vandaag en look gemaakt met het populaire Sleek Makeup 'Oh So Special' Palette, die ik eerder voor jullie reviewde op mijn site. In het palette bevinden zich zachte, roze pastelkleurtjes en donkere kleuren zoals donkergrijs, donkerbruin, donkerblauw en zwart. Met deze kleuren kun je gemakkelijk een everyday make-up creëren, maar het leek mij juist leuk om te laten zien dat je er ook een feestelijke party look mee kunt maken mét roze, een uitdagende kleur om te gebruiken in een ooglook. Na de klik kun je mijn filmpje bekijken waarin ik de look voor jullie maak.










Het is een heftige, donkere look geworden, echt iets voor een feestje. Ik vond het leuk om eens roze in een look te gebruiken, want ik vind roze een prachtige kleur. Toch vind ik het ook een lastige kleur, omdat het er ook uit kan gaan zien alsof je hebt gehuild bij verkeerd aanbrengen. Met roze als klein kleuraccent krijg je dit 'probleem' gelukkig niet. 

Gebruiken jullie vaak roze in je ooglooks?

Until next time,
Serena Verbon