zaterdag 9 juli 2011

Outfit: Lunch Date

Vandaag is het geen zonnig weer, maar wel warm genoeg voor een rokje! Dit vrolijke taillerokje met bloemenprint kocht ik vorig jaar ergens op de boulevard in Miami voor een paar dollar. Als ik het aantrek krijg ik altijd weer dat heerlijke zomerse gevoel. Ik heb het hier gecombineerd met een zwarte body en zwarte high heels zodat het van zomers strandrokje naar een citychic rokje gaat. Mijn moeder vond het een typische outfit die de Sex & the City girls aantrekken als ze samen gaan lunchen. Klik verder voor detail shots en meer informatie.










Floral skirt: ergens in Miami
Zwarte body: Berschka - €9,95
Pumps Pointer black: FabFashion.nl - nu in de sale voor €24,50
Pell Mell pearl clip bag: Tassenfetish.nl - €49,95
Nightfall titanium druzy ketting: SerenityDesigns.nl - €39,95

Zoals jullie weten ben ik niet zo heel erg van de kleurrijke kleding, maar paars en blauw gecombineerd met zwart vind ik dan wel weer heel chic en speels staan samen. Het maakt het allemaal net wat minder truttig. Het is stijlvol en charmant tegelijk, girly, maar ook sexy. De kleuren van de titanium druzy passen goed bij deze outfit en met mijn echt leren tasje van Pell Mell ben ik ook nog steeds erg blij. Het tasje heeft een leuke struisvogelleer print.

Until next time,
Serena Verbon