donderdag 21 juli 2011

Quick Tip: You Tube op Repeat!

Een paar dagen geleden schreef ik over de obsessie die ik heb met mijn favoriete nummer van dat moment, die kan ik namelijk de ganze dag non-stop op repeat zetten zonder het zat te worden! Bij dit artikel reageerden een paar bezoekers met de BESTE tip die ik tot nu toe heb gehoord, namelijk de YouTube repeat url. Door de url code aan te passen kun je voortaan je favoriete nummer achter elkaar beluisteren zonder steeds opnieuw op play te drukken. Ideaal! Een betere uitleg na de klik.





Stel, je hebt je favo nummer aangezet via YouTube. De url code die je bovenin de balk ziet staan ziet er als volgt uit:

http://www.youtube.com/watch/?v=k346au7JHsg

Vervolgens plaats je het woord 'repeat' tussen 'youtube' en '.com' zodat je url er als volgt uitziet:

http://www.youtuberepeat.com/watch/?v=k346au7JHsg

Op je scherm zie je zoiets als dit:


Je favo nummer wordt nu automatisch achter elkaar afgespeeld. Makkelijk toch! Echt weer een handigheidje van YouTube waar ik nooit van gehoord had. Ik vraag me af of er nog meer van dit soort 'trucjes' zijn. Ik hoop dat jullie wat aan deze tip hebben, ik moest hem gewoon even met jullie delen! 

Until next time,
Serena Verbon