maandag 18 juli 2011

I do this too: non-stop op repeat

Als ik een favoriet nummer heb, dan draai ik dat nummer de hele dag door non-stop op repeat. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Ik zoek de lyrics op (ja ja, ik wil wel de juiste tekst luidkeels meeblèren) en maak er een uitdaging van om de lyrics zo snel mogelijk uit mijn hoofd te leren. Ik word helemaal vrolijk van mijn favoriete nummer, ik deel hem op Twitter, Facebook en met mijn vrienden via Whatsapp... maar na een paar dagen (of in een zeldzaam geval een paar weken) ben ik helemaal klaar met mijn favoriete nummer. Bah, te veel gehoord, tijd voor wat anders. Herkenbaar?



Ik dacht dat ik een van de weinigen was die hetzelfde nummer gewoon de hele dag door, dag in dag uit kon beluisteren, maar ik ontdekte dat vriendinnetje Angel hetzelfde heeft toen ze bij me op bezoek was. Wat een geluk dat ons lievelingsnummer op dat moment hetzelfde was! We hebben de hele avond 'Give me everything' van Pitbull ft. Neo en Nayer zitten draaien. Heerlijk!

illustration by me

Momenteel heb ik een nieuwe favoriet (alhoewel ik nog niet compleet ben uitgekeken op 'Give me everything') genaamd White Flag. Het is een liedje van Far East Movement (je weet wel, die van G6 en Rocketeer) en het is zo'n heerlijk nummer! Het meisje dat de chorus zingt heet Kayla Kai en ik volg haar via twitter. 

Na het Far East Movement concert die mijn zusjes en ik een tijdje bezochten was er een meet & greet. Na dat ik alle vier de leden van Far East Movement een handje had gegeven 'thanks guys, this show was awesome, totally danced my ass off' stond Kayla Kai ineens voor mijn neus. Ze zei heel lief 'thanks for coming to the show, I hope you enjoyed it'. Aaaaaaw! ^^

Ik gaf haar een dikke hug en maakte natuurlijk meteen een foto van ons (sorry voor mijn gare no-make-up-look). Het was echt leuk om haar even ontmoet te hebben. Ik denk dat White Flag een favoriet is die wat langer non-stop op repeat gedraaid zal worden. Het is echt een lekker nummer, vrolijk en zomers en Kayla Kai kan erg mooi zingen.



Het Far East Movement concert was overigens echt top! De jongens zijn ontzettend energiek, de muziek had lekkere harde en vooral dansbare beats en de sfeer was intiem en gezellig. Ik heb nog nooit zo veel gedanst tijdens een concert, het was net alsof ik gewoon ging stappen, ik heb intens genoten!


Gaan jullie ook zo met favoriete nummer om, dat je het nummer de hele dag doorkan luisteren en dat je er geen genoeg van kan krijgen? Of zijn jullie meer van de afwisseling?

Until next time,
Serena Verbon